Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1r de Maig
La Intersindical-CSC reivindica el paper de la classe treballadora en el procés constituent de la República Catalana

La Intersindical-CSC ha participat en diverses manifestacions -Barcelona, Girona, Mataró, Vilanova- traslladant enguany la convocatòria central a Igualada, en una manifestació unitària amb l'Assemblea Nacional Catalana (ANC), Súmate, Poble Lliure i el Casal La Teixidora.

01/05/2016 Laboral

El missatge central del sindicat català ha estat la importància cabdal de la participació de la classe treballadora en el procés constituent de la República Catalana. Des de la Intersindical-CSC s'ha emfatitzat que “els treballadors som la immensa majoria social d'aquest país” i, per tant, “el procés independentista català, que és radicalment democràtic, ha de comptar amb la participació dels treballadors i les treballadores”.

Així mateix, des del sindicat independentista, s'ha reclamat que “es desenvolupin polítiques d’ocupació de llarg abast, especialment centrades en les persones aturades de llarga durada i les que encara no han pogut accedir a una feina i que els salaris esdevinguin una factor efectiu de distribució de la riquesa”.

Finalment s'ha palesat que “la principal estructura d’estat d’un país són les persones que el conformem i, per això, volem viure en un marc legal democràtic, igualitari i just per a tothom” tot cridant a la sindicalització i la mobilització com a eines imprescindibles per a assegurar que la classe treballadora, les classes populars, esdevinguin l'eix sobre el qual pivoti “la República Catalana que estem construint”.

Valora
Rànquings
  1. El Parc Natural del Cap de Creus sanciona l’empresa constructora d’un hotel a Cadaqués
  2. Alacant no es toca, memòria, llengua i resistència
  3. 24 de juny, la festa nacional que ens manté vius
  4. Commemoració del 50è aniversari de les detencions dels 10 d'Alaquàs
  5. Es reactiva el projecte “Països Espoliats” per denunciar l’espoli fiscal als Països Catalans
  6. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines segueix amb la seva campanya de boicot a les empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  7. Concentració a Barcelona contra l’ampliació de l’aeroport
  8. 12 anys sense en Toni Lecha
  9. 10a Festa Major de Perpinyà: Cultura popular i rebel·lia.
  10. El poble valencià es mobilitza per la reconstrucció popular i per trencar el llegat colonial del Decret de Nova Planta
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid