Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Els Borbons busquen nous títols nobiliaris per internet

El rebuig de diversos municipis catalans (Girona, Montblanc i Balaguer) ha provocat que s’iniciï una campanya de recollida de signatures a internet per aconseguir que la infanta Leonor sigui Princesa de Jaén

02/02/2016 Política
El rebuig de diversos municipis catalans (Girona, Montblanc i Balaguer) ha provocat que s’iniciï una campanya de recollida de signatures a internet per aconseguir que la infanta Leonor sigui Princesa de Jaén. La campanya a la web change.org “Rehabilitar el título de Princesa de Jaén para SAR Doña Leonor” es justifica amb el següent text: “En aquests últims dies, estem presenciant per part de moltes institucions considerades serioses a una campanya en contra de la institució monàrquica, en contra del propi rei Felip VI o de la Princesa d'Astúries. Es retiren o no es col·loquen efígies de La seva Majestat en els salons de plens , es retiren títols i honors, en alguns casos vinculats tradicionalment a la monarquia espanyola, com els de Príncep de Viana o Girona, o de localitats com Montblanc, Cervera o Balaguer, el que demostra la seva ceguesa i deslleialtat .. En canvi, en territoris on majoritàriament la nostra lleialtat i afecte al rei, com és la província de Jaén (antic regne, no ho oblidem), on es va arribar a utilitzar, com un dels títols vinculats a l'hereu del Rei d'Espanya, el de Príncep de Jaén, no ens disgustaria que la Casa de Sa Majestat el Rei rehabilités l'esmentat títol de Princesa de Jaén i ho pogués ostentar entre els seus títols actuals, l'actual Princesa d'Astúries, Doña Leonor de Borbó. Seria una demostració d'afecte i afecte a la monarquia espanyola per part de tots els de Jaén i una imatge de prestigi per a la nostra província, sobretot si es pot vincular amb algun premi que porti el nom de la nostra província pel món.”. De moment s’han recollit unes 500 signatures.
Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  5. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  6. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  7. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  8. Carrers plens i creix la crítica als sindicats majoritaris
  9. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  10. La Flama arriba a l’Alguer i culmina el pas del Correllengua per les terres del “bon dia”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid