Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Els Borbons busquen nous títols nobiliaris per internet

El rebuig de diversos municipis catalans (Girona, Montblanc i Balaguer) ha provocat que s’iniciï una campanya de recollida de signatures a internet per aconseguir que la infanta Leonor sigui Princesa de Jaén

02/02/2016 Política
El rebuig de diversos municipis catalans (Girona, Montblanc i Balaguer) ha provocat que s’iniciï una campanya de recollida de signatures a internet per aconseguir que la infanta Leonor sigui Princesa de Jaén. La campanya a la web change.org “Rehabilitar el título de Princesa de Jaén para SAR Doña Leonor” es justifica amb el següent text: “En aquests últims dies, estem presenciant per part de moltes institucions considerades serioses a una campanya en contra de la institució monàrquica, en contra del propi rei Felip VI o de la Princesa d'Astúries. Es retiren o no es col·loquen efígies de La seva Majestat en els salons de plens , es retiren títols i honors, en alguns casos vinculats tradicionalment a la monarquia espanyola, com els de Príncep de Viana o Girona, o de localitats com Montblanc, Cervera o Balaguer, el que demostra la seva ceguesa i deslleialtat .. En canvi, en territoris on majoritàriament la nostra lleialtat i afecte al rei, com és la província de Jaén (antic regne, no ho oblidem), on es va arribar a utilitzar, com un dels títols vinculats a l'hereu del Rei d'Espanya, el de Príncep de Jaén, no ens disgustaria que la Casa de Sa Majestat el Rei rehabilités l'esmentat títol de Princesa de Jaén i ho pogués ostentar entre els seus títols actuals, l'actual Princesa d'Astúries, Doña Leonor de Borbó. Seria una demostració d'afecte i afecte a la monarquia espanyola per part de tots els de Jaén i una imatge de prestigi per a la nostra província, sobretot si es pot vincular amb algun premi que porti el nom de la nostra província pel món.”. De moment s’han recollit unes 500 signatures.
Valora
Rànquings
  1. La clandestinitat ignorada: Rafael Renyé, àlies Aleix Renyé
  2. La pagesia torna a tallar carreteres arreu de Catalunya contra les polítiques que ofeguen el camp
  3. Oriol de Fàbregues qüestiona el relat del 1714 i reivindica la vigència de les Constitucions catalanes
  4. Fa 50 anys una alenada d’aire fresc va recórrer els Països Catalans
  5. El Correllengua Agermanat posa en marxa una web per difondre la iniciativa arreu dels Països Catalans
  6. Delcy Rodríguez jura la presidència de Veneçuela pel país per Chávez, per Bolívar… i pel seu pare assassinat
  7. Els Pastorets de l’Estany
  8. Poble Lliure condemna l’atac militar imperialista contra Veneçuela
  9. Veneçuela i el rostre nu de l’imperialisme
  10. La CUP, un any després del Garbí
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid