Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per la Ruptura
L'Assemblea Sobiranis de Mallorca participa a la concentració de l'ANC
22/11/2015 Política

Una delegació mallorquina, encapçalada per Cristòfol Soler, president de l’entitat de l'Assembla Sobiranista de Mallorca (ASM), participarà aquest diumenge a la concentració convocada per l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) per donar suport a la declaració rupturista aprovada pel Parlament.

La concentració, prevista per a la setmana passada,  es farà aquest diumenge a les 12.00 hores al Passeig dels til·lers dins el Parc de la Ciutadella. Des de l’ANC es vol fer especial èmfasi en el doble objectiu de la convocatòria: d’una banda expressar el suport públic de la societat civil a les seves institucions, al Parlament i a la resolució aprovada, davant els atacs per part dels organismes de l'Estat espanyol i, de l’altra, demanar unitat als 72 diputats per tirar endavant el procés.

En aquest sentit, l’ASM ha volgut recordar el document aprovat pel Secretariat Nacional de l’entitat catalana el passat dissabte 14 de novembre, i fet públic aquesta setmana, amb el posicionament polític de l’Assemblea davant l’escenari actual: Declaració de Vilanova.

Valora
Rànquings
  1. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  2. Castelló d’Empúries homenatja Jaume Compte en el centenari del Complot de Garraf
  3. Commemoració del centenari del Complot de Garraf i la figura de Jaume Compte a Castelló d'Empúries
  4. "Temps de mobilització"
  5. Llengua, cultura i poder
  6. Decidim!: "Una jornada de Lluita pel del Dret a Decidir del poble valencià"
  7. Ai, Castella castellana, no t’hagués conegut mai!
  8. Impulsem una campanya amb el Consell de l’Advocacia Catalana per promoure el català en l’activitat professional dels advocats
  9. El Complot del Garraf contra la monarquia i la dictadura (1925)
  10. "Descobreixen" que Jaume Compte i Canelles va néixer l'any 1889 i no el 1897
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid