Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
dèficit de finançament
L'ASM dóna suport al president del Consell de Mallorca
31/08/2015 Política

L'Assemblea Sobiranista de Mallorca (ASM) dóna suport al president del Consell de Mallorca, Miquel Ensenyat, davant els "exabruptes" del president extremeny, Fernández Vara, que ha declarat que "sobra la gent així".

El president Ensenyat "no ha fet altra cosa que posar el dit a la nafra quan ha denunciat el dèficit de finançament històric que pateixen les illes Balears, quan comunitats autònomes com Extremadura són altament beneficiades amb invers ions estatals", ha remarcat l'ASM.

El sr. Fernández Vara, per la seva banda, no ha contradit ni una sola de les dades aportades pel president de Mallorca i tot i així ha afirmat que "no té raó", que "fa un mal brutal al país", i que "destrueix" amb el seu discurs.

El sr. Fernández Vara, per tant, "és l'exemple perfecte del colonitzador espanyol que no tan sols viu de l'espoli de les colònies d'ultramar, sinó que a més a més no consent que els mallorquins alcem la nostra veu de protesta. Per molt que li pesi, emperò, la veritat acaba surant i la consciència de ser un poble explotat per Espanya s'estén cada cop més entre nosaltres", ha afirmat 

"Declaracions assenyades i valentes com la del president Ensenyat són, sense cap dubte, molt aclaridores en aquestaspecte. És evident que és per aquest motiu que han molestat tant al sr. Fernández Vara", ha afegit l'ASM

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La paraula que va trencar el silenci
  3. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  4. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  5. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  6. La màfia castellana
  7. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  8. La vaga docent arrenca amb talls viaris, mobilitzacions a Barcelona i una setmana de protestes fins divendres
  9. Acte a l'Ateneu Barcelonès sobre la persecució judicial de l'independentisme
  10. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid