Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
dèficit de finançament
L'ASM dóna suport al president del Consell de Mallorca
31/08/2015 Política

L'Assemblea Sobiranista de Mallorca (ASM) dóna suport al president del Consell de Mallorca, Miquel Ensenyat, davant els "exabruptes" del president extremeny, Fernández Vara, que ha declarat que "sobra la gent així".

El president Ensenyat "no ha fet altra cosa que posar el dit a la nafra quan ha denunciat el dèficit de finançament històric que pateixen les illes Balears, quan comunitats autònomes com Extremadura són altament beneficiades amb invers ions estatals", ha remarcat l'ASM.

El sr. Fernández Vara, per la seva banda, no ha contradit ni una sola de les dades aportades pel president de Mallorca i tot i així ha afirmat que "no té raó", que "fa un mal brutal al país", i que "destrueix" amb el seu discurs.

El sr. Fernández Vara, per tant, "és l'exemple perfecte del colonitzador espanyol que no tan sols viu de l'espoli de les colònies d'ultramar, sinó que a més a més no consent que els mallorquins alcem la nostra veu de protesta. Per molt que li pesi, emperò, la veritat acaba surant i la consciència de ser un poble explotat per Espanya s'estén cada cop més entre nosaltres", ha afirmat 

"Declaracions assenyades i valentes com la del president Ensenyat són, sense cap dubte, molt aclaridores en aquestaspecte. És evident que és per aquest motiu que han molestat tant al sr. Fernández Vara", ha afegit l'ASM

Valora
Rànquings
  1. Les biblioteques de Barcelona convoquen vaga indefinida per denunciar precarietat i manca de reconeixement
  2. Acció antimonàrquica contra la presència militar a l’Expojove de Girona
  3. València omple els carrers pel 25 d’Abril contra les agressions a la llengua i al país
  4. Commemoracions de l'assassinat dels germans Badia
  5. Tortosa acull el 23 d’abril una mobilització conjunta per la llengua amb el Correllengua Agermanat i Sant Jordi
  6. "El català no és una opció, és la nostra manera de ser al món"
  7. La tercera jornada del Correllengua Agermanat culmina a Lleida i Barcelona en un doble clam per la llengua
  8. 25 d'abril de 1707: 319 anys de resistència
  9. El baix relleu del Tibidabo que recorda la proclamació de la República Catalana torna a reivindicar-se com a símbol de memòria
  10. Un llampegueig de la història de les germanes Serra
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid