Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
27-S
Antonio Baños ha estat entrevistat avui al programa Els Matins (TV3)

El cap de llista de la CUP per la demarcació de Barcelona està convençut que hi ha una majoria "pel trencament"

14/09/2015 Política
Antonio Baños, candidat de la CUP-Crida Constituent, ha estat entrevistat  avui al programa Els Matins (TV3) on ha assegurat que el fet que Pablo Iglesias no parli "dels avis extremenys ni a Madrid ni a Extremadura sinó només a Catalunya és molt significatiu" i que "cal que vagi a votar tothom, per consciència, no perquè pensa en el seu avi".

El cap de llista de la CUP per la demarcació de Barcelona està convençut que hi ha una majoria "pel trencament i per això fem aquesta crida a la mobilització" perquè "de cara a la comunitat internacional ens interessa ser majoria en vots per estar totalment legitimats".

Antonio Baños també ha afirmat que l'ANC (citant el seu president Jordi Sànchez) "ens seguirà" en la desobediència de les "lleis espanyoles  que per nosaltres a partir de la DUI deixen de ser lleis catalanes" com "per exemple la LOMCE, la llei Wert" i que "una vegada s'hagi engegat un procés constituent...gent com en Rabell i l'Albano Dante... estarà al carrer desobeint".
Valora
Rànquings
  1. Convocada una manifestació a Sabadell per defensar el riu Ripoll de l'especulació urbanística
  2. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  3. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  4. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  5. "La Flama" dedica la seva biblioteca a Joan Rocamora, referent de compromís, cultura i llibertat
  6. La vaga indefinida de Biblioteques suma suports sindicals i socials
  7. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  8. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  9. Els sindicats convoquen una concentració davant la Conselleria d’Educació en plena negociació de la vaga indefinida
  10. Quan la política deixa de pensar el país
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid