Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Municipals 2015
Crida per Granollers-CUP es compromet amb uns principis ètics basats en una nova forma de fer política
02/05/2015 Política
La candidatura Crida per Granollers-CUP s'ha compromès aquest dijous amb un codi ètic que estableix, més enllà legalitats vigents, una nova forma de fer política a les institucions basada en l'honestedat, el rigor, la transparència i la voluntat que les tasques de responsabilitat siguin una eina de transformació social, no un sistema de privilegis i beneficis particulars o al servei dels interessos d'unes elits o uns poders econòmics.

La limitació del sou per evitar lucre; limitació a dos mandats, renúncia a la duplicitat de càrrecs; independència de grups financers, elits econòmiques o interessos personals; passar comptes amb l'assemblea i la ciutat periòdicament; rebuig a qualsevol mena de favoritismes polítics són alguns dels principis que recullen els 16 punts del codi ètic que s'ha presentat aquest dijous 30 d'abril al vespre a la plaça Folch i Torres de la ciutat, just a la part de darrere de l'Ajuntament de Granollers.

Durant l'acte diferents persones que conformen la candidatura o li donen suport han llegit els diferents punts del codi i han anat signant-ho davant del públic que s'ha concentrat a la plaça.

Valora
Rànquings
  1. La CUP reclama la incoació d'expedients per a determinar i sancionar els responsables de les irregularitats denunciades a l'empresa comarcal de residus NORA SA
  2. SIXENA: el 155, encara
  3. Recorden que l'obra de teatre on es ridiculitza el català va representar-se a l'antiga presó model de Barcelona on centenars de catalanistes i independentistes van complir condemna
  4. Neutralitzar el comportament ocupant
  5. Suspès un concert d'una banda militar al Castell de Calonge per una protesta independentista i la pluja
  6. XLVI Aplec patriòtic al Pi de les Tres Branques
  7. Ens prenen la terra, ens prenen la vida
  8. El català, llengua nacional dels Països Catalans
  9. Reflexions sobre el Codi de Conducta i Bon Govern de l’Ajuntament del Vendrell davant l’afer de les factures del PSC
  10. Què es podria fer amb els 3.200 milions de l’aeroport? Manel Riu ho analitza a Crític
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid