Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
BRETANYA
Es publiquen els resultats dels referèndums de Dibab a Soudan i Langouet

Ahir es van fer dos referèndums als pobles de Soudan i Langouet (Bretanya) per saber si els seus ciutadans volen que el Departament del Loira Atlàntic passi a formar part de Bretanya. Els resultats dels dos referèndums es poden consultar a la pàgina de Dibab- Décidez la Bretagne.

09/02/2015 Internacional
Després d'una primera consulta al poble de Sant-Viaud  (el novembre passat)  sobre la reunificació i l'Assemblea de Gran Bretanya, ahir la  Plataforma Dibab - Décidez Bretagne va organitzar dues consultes als municipis del Soudan i Langouet. Igual que a Saint-Viaud, les preguntes van ser les mateixes:"Dóna suport la creació d'una nova regió de Bretanya, incloent la dels altres quatre departaments bretons Loira-Atlàntic?" i "Està a favor de la fusió de les diputacions provincials i el consell regional en una assemblea de la Gran Bretanya?"

Després que el recompte els resultats són:

Langouet:

La participació: 19,65% (402 inscrits, 79 votants)

1) "Dóna suport la creació d'una nova regió de Bretanya, incloent la dels altres quatre departaments bretons Loira-Atlàntic?".

Sí: 75,95% (60 vots)
NO: 12,66% (10 vots)

BLANC: 10,13% (8 vots)
NUL: 1,27% (1)

2) "Està a favor de la fusió de les diputacions provincials i el consell regional en una assemblea de la Gran Bretanya?".

Sí: 81,01% (64 vots)
NO: 10,13% (8 vots)

BLANC: 3,80% (3 vots)
NUL: 5,06% (4)

SOUDAN:

Percentatge de participació: 15,6% (1471 inscrits 230 votants)

1) "Dóna suport la creació d'una nova regió de Bretanya, incloent la dels altres quatre departaments bretons Loira-Atlàntic? »

Sí: 79,6% (183 vots)
NO: 16.1% (37 vots)

BLANC: 3,5% (8 vots)
NUL: 0,9% (2)

2) "Està a favor de la fusió de les diputacions provincials i el consell regional en una  assemblea de la Gran Bretanya? »

Sí: 72,2% (166 vots)
NO: 15.2% (35 vots)

BLANC: 9,1% (21 vots)
NUL: 3,6% (8)

La plataforma Dibab, afirma que aquests nous referèndums són un èxit ja que en el context d'una consulta no oficial que es mobilitzin entre el 15 i el 20% de la població d'un municipi no és fet trivial i hi ha un "veritable desig d'expressar-se sobre qüestions de la reunificació i l'evolució institucional de Bretanya".

Valora
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  3. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  5. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  6. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
  7. La sectorial de Dones de l’ANC denuncia el “colonialisme espanyol” en el manifest i convoca mobilitzacions
  8. Poble Lliure reivindica el 8M sota el lema “Dones lliures en una Terra Lliure”
  9. Policies? Parlem-ne
  10. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid