Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1974 El Front d'Alliberament Bretanya destrueix amb dinamita un repetidor

1974 El Front d'Alliberament de Bretanya destrueix amb dinamita un repetidor que deixa sense televisió tota la Baixa Bretanya

14/02/1974 Tal dia com avui

El FLB (Talbenn Diebiñ Breizh) destruí amb dinamita el repetidor de televisió de Roc'h Tredudon el 14 de febrer del 1974, deixant un altre cop sense televisió tota la Baixa Bretanya durant un mes, la qual cosa provocaria una nova persecució indiscriminada contra el moviment bretonista. En aquest context el presentador del setmanari en bretó a televisió, Charles Le Gall, fou censurat per les autoritats quan anuncià la creació d’una xarxa de suport a les famílies dels presos del FLB.

Per saber-ne més:

El Front d'Alliberament de Bretanya (Talbenn Diebiñ Breizh)

Rànquings
  1. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  2. Girona prepara una Diada amb actes al carrer, dinar popular i manifestació
  3. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  4. La Crida prohibida de l’Onze de Setembre de 1981
  5. La CUP crida a mobilitzar-se l’Onze de Setembre per recuperar la iniciativa independentista
  6. Es reprenen les concentracions davant de la comissaria de Via Laietana 43
  7. El Fossar de les Moreres crida a reprendre el camí cap a la independència
  8. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  9. Poble Lliure homenatjarà Blanca Serra durant la Diada a Barcelona
  10. Risc més esforç és igual a riquesa?
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid