Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1974 El Front d'Alliberament Bretanya destrueix amb dinamita un repetidor

1974 El Front d'Alliberament de Bretanya destrueix amb dinamita un repetidor que deixa sense televisió tota la Baixa Bretanya

14/02/1974 Tal dia com avui

El FLB (Talbenn Diebiñ Breizh) destruí amb dinamita el repetidor de televisió de Roc'h Tredudon el 14 de febrer del 1974, deixant un altre cop sense televisió tota la Baixa Bretanya durant un mes, la qual cosa provocaria una nova persecució indiscriminada contra el moviment bretonista. En aquest context el presentador del setmanari en bretó a televisió, Charles Le Gall, fou censurat per les autoritats quan anuncià la creació d’una xarxa de suport a les famílies dels presos del FLB.

Per saber-ne més:

El Front d'Alliberament de Bretanya (Talbenn Diebiñ Breizh)

Rànquings
  1. "Totes al carrer el 7 de febrer!"
  2. El migdia del 7-F: el sentit polític d’una protesta
  3. Rafa Burgos trenca el silenci: la primera investigació crítica sobre “la Caixa” arriba a les llibreries
  4. L’ANC convoca un acte a Lledoners en suport a Pablo Hasél, cinc anys després del seu empresonament
  5. El migdia del 7-F concentra el gruix de la mobilització independentista
  6. Arles obre el cicle de les Festes de l’Ós al Vallespir amb una gran participació popular
  7. El 7F, Poble Lliure reclama la independència per convicció i denuncia l’autonomisme per responsabilitat
  8. El col·lapse d'un model ferroviari al servei del capital i la colonització
  9. Antoní Massagué i Mas (1947-2000)
  10. La cloenda de l’exposició “Xirinacs 1975. La força de la noviolència” reivindica la vigència del seu llegat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid