Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ARRAN
Cicle internacionalista de l'Assemblea d'Arran Ter-Brugent

Els actes programats inclouen xerrades sobre Kurdistan, Cuba, Nicaragua i el Sàhara.

22/01/2015 Internacional
L'Assemblea d'Arran Ter-Brugent ha organitzat un cicle internacionalista amb actes a la Cellera de Ter i Anglès que s'inicia el gener i acabarà el mes de març. Els actes programats inclouen xerrades sobre Cuba, Nicaragua i el Sàhara.

El cicle s'inicia amb una xerrada sobre el Kurdistan a càrrec de Metin Ersan, de KurdisCat - Comitè Català de Solidaritat amb el Kurdistan i serà dissabte 24 de gener de 2.015 a les set del vespre.

Valora
Rànquings
  1. La clandestinitat ignorada: Rafael Renyé, àlies Aleix Renyé
  2. Judici contra un llogater per convertir casa seva en un coliving
  3. La pagesia torna a tallar carreteres arreu de Catalunya contra les polítiques que ofeguen el camp
  4. Quan la lletra petita amaga la renúncia a la sobirania
  5. El Correllengua Agermanat posa en marxa una web per difondre la iniciativa arreu dels Països Catalans
  6. Ressenya de “Lenin i Gramsci”, editat per Joan Tafalla
  7. Els pagesos mantenen els talls viaris i reclamen garanties polítiques
  8. "Menorca per viure", una crida col·lectiva per una illa viva i amb futur
  9. Barcelona no pot respirar: continuen les mobilitzacions veïnals contra l’excés de trànsit
  10. Manifestació a Barcelona: "Prou agressions imperialistes. Ni a Veneçuela ni enlloc"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid