Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Micromecentage
El documental "L’Ovidi, el Making off de la Pel·lícula que mai es va fer" assoleix el 50% del seu finançament

La campanya de micromecenatge estarà oberta a la web de Verkami fins al 17 de Febrer.

31/01/2015 Comunicació

La productora Aire de Cinema va iniciar una campanya de micromecenatge per aconseguir el 30.000€ que necessita per rodar el documental ficcionat "El making off de la pel·lícula que mai es va fer" interpretat per Eduard Fernández i Rosana Pastor i dirigit per Vicent Tamarit.

L'estrena del documental està prevista per a l'últim trimestre d’enguany. Els promotors de la campanya pretenen tancar el finançament necessari -fins ara han aconseguit més de 15.000€- per dur a terme la pel·lícula durant els primers mesos del 2015, per poder així iniciar el rodatge de les entrevistes previstes entre els mesos de març i abril, i deixar per al pròxim mes de maig el rodatge de les escenes ficcionades.

El projecte fou originalment concebut com a llargmetratge de ficció per contar la història del cantautor, poeta i actor Ovidi Montllor, però fou desestimat en diverses ocasions per l’extinta Ràdio Televisió Valenciana.

“Però des de la productora Aire de Cinema no hem tirat mai la tovallola i ara juntament amb Diagonal TV i amb la direcció de Vicent Tamarit, hem reformulat el projecte convertint-lo en un documental ficcionat per contar aspectes desconeguts de l’Ovidi”, asseguren.

El documental compta amb la participació d0’Eduard Fernández i Rosana Pastor. El documentalista Oriol Porta (Hol·lywood contra Franco), està sent un dels encarregats de bussejar als arxius de les diferents entitats per trobar material inèdit de L’Ovidi Montllor. El projecte també compta amb el suport confirmat de Televisió de Catalunya i s’està en negociacions amb Televisió Espanyola.

Valora
Rànquings
  1. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  2. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  3. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  4. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  5. IPS–CUP reclama un lideratge compromès amb Salt després de la dimissió de l’alcalde
  6. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  7. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  8. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  9. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  10. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid