Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Homenatge
Feliu Ventura crida a organitzar una "Festa Ovidi Montllor. 20 anys de vacances"

"Que cada poble i ciutat tinga aquest any una 'Festa Ovidi Montllor, 20 anys de vacances"

12/01/2015 Cultura

El cantant Feliu Ventura ha fet aquest dilluns una crida a organitzar una "Festa Ovidi Montllor" arreu del País Valencià coincidint amb el 20é aniversari de la mort del cantant alcoià, que es commemora enguany. A través d'una carta enviada als mitjans de comunicació, amb el títol 'Celebrem Ovidi Montllor.

Carta de convit', Ventura assenyala com a font d'inspiració les 'Festes Estellés' impulsades per l'escriptor Josep Lozano per recordar la figura del poeta Vicent Andrés Estelles. "És hora que el país retorne a l'Ovidi l'estima i el compromís que ell va tindre amb el seu poble: altre cop de part dels bons ", manifesta Feliu Ventura.

Feliu Ventura recorda que el 10 de març Ovidi Montllor farà 20 anys que "se'n va anar de vacances i el trobem a faltar". El cantant afegeix que pel desé aniversari de la seua mort es va organitzar l'Any Ovidi amb centenars de trobades i homenatges per tot el país "i molta gent va descobrir i redescobrir un dels nostres cantants més estimats. De manera espontània es va estendre la seua figura i obra i va calar definitivament en la vida de moltes persones".

En aquest sentit, indica que pel 20 aniversari "ja torna a tocar" i manifesta la seua voluntat de convidar a celebrar l'Ovidi amb la 'Festa Ovidi Montllor, 20 anys de vacances' a la manera de les festes Estellés que impulsa l'escriptor Josep Lozano.

"Que cada poble i ciutat tinga aquest any una 'Festa Ovidi Montllor, 20 anys de vacances' amb gent reunida per a recordar l'obra d'Ovidi: les cançons, els poemes, les pel·lícules, el teatre,... o simplement brindar i menjar per ell", desitja Ventura.

El cantant afegeix que aquesta festa es podria fer seguint vers per vers la cançó de Les meues vacances o "sense més indicacions ni límits que la imaginació dels organitzadors de cada 'Festa Ovidi Montllor, 20 anys de vacances'".

Valora
Rànquings
  1. Convoquen una manifestació i concentració a Reus per la Vaga General per Palestina
  2. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  3. 85 anys de l’afusellament del president Lluís Companys
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 15 d’octubre en solidaritat amb Palestina
  5. Plataforma per la Llengua reclama una hora més de català a batxillerat i obre un manifest per recollir suports
  6. 80 anys de l'apel·lació dels catalans a les Nacions Unides
  7. Més de dues-centes persones reclamen la reobertura del Camí de Ronda entre Garbet i Cala Port Joan
  8. “Acabar la feina començada”: la Columna del 27 d’Octubre fa una crida a culminar el camí de la República
  9. "Memòria del fang": la mirada col·lectiva que rescata l’esperança entre les ferides de la DANA
  10. La crisi de TV3, símptoma d’una desconnexió creixent dels mitjans públics catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid