Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
PAH EBRE
La PAH Ebre celebra el seu 2n aniversari a la Nau del Parc de Tortosa

Centenars de persones van participar, al llarg de tot el dissabte, als actes de celebració del segon aniversari de la PAH Terres de l’Ebre a la Nau del Parc de Tortosa

01/12/2014 Drets i Llibertats
Els actes van consistir en una assemblea informativa, un vermut popular, un dinar al qual van asistir més de 150 persones i per la tarda karaoke. Un dia festiu amb la companyia de la gent que ha ajudat i donat suport PAH Terres de l’Ebre  durant aquest temps. El passat 24 de novembre es complien dos anys d’ençà que, després d’unes quantes trobades es va reunir per primer cop al Casal Popular Lo Panxampla el grup de treball de la PAH Ebre. Des de llavors, la PAH Ebre ha fet costat a centenars de famílies amb problemes relacionats amb l’habitatge, aconseguint negociacions quan la banca no volia negociar, 70 dacions en pagament que segons les entitats no es podien donar, 25 paralitzacions de desnonaments quan les vies legals s’esgoten, una condonació amb lloguer social i 5 lloguers socials més a l’espera de la condonació.

 

Valora
Rànquings
  1. Oriol de Fàbregues qüestiona el relat del 1714 i reivindica la vigència de les Constitucions catalanes
  2. Diumenge 28 de desembre, “mosca morta” amb el diari Ara
  3. La CUP ret homenatge a Francesc Macià a Montjuïc i carrega contra la monarquia i la “falsa transició”
  4. La variant de Celrà fa un pas endavant per treure el trànsit del centre del municipi
  5. Pobles Vius reclama aturar les subvencions al biogàs arran del brot de grip aviària a Bellpuig
  6. Un bon cop de guillotina al Català de França
  7. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  8. Actualització: Els camions amb gallines sacrificades pel brot de grip aviària travessen Bellcaire d’Urgell
  9. La dignitat no entén de competències
  10. Xarxa contra l’urbanisme inundable i insostenible
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid