Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
9-N
Amenaces feixistes contra el 9-N a Cardedeu

El grup feixista Democracia Nacional amenaça amb mobilitzar “centenars” de militants a Cardedeu per evitar que es voti el 9-N

04/11/2014 Política

Una membre del partit unionista Democracia Nacional al poble de Cardedeu ha escrit al seu mur de facebook “En Cardedeu NO se va a celebrar ninguna consulta ilegal,el próximo domingo cientos de catalanes que se sienten españoles acudirán a Cardedeu, porque Cardedeu se siente español y es ESPAÑA.”. El text ha provocat alguns comentari dels seus seguidors a facebook que han seguint amenaçant amb frases com “Ademas...como consecuencia de la decision del tribunal constitucional prohibiendo la consulta y sus preparativos romper la urnas seria una ejecucion de la sentencia...” o “Hay que romper las urnas y la cara a los responsables. Mejor que las pongan en urgencias así nos ahorramos las ambulàncies”.

Poc després la militant de DN ha escrit: "En Cardedeu pondremos a disposición de la policía nacional y guardia civil voluntarios para apoyarles, nos vemos todos el 9n en Cardedeu en la sede social de DN."

Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  3. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  4. La vaga de les biblioteques de Barcelona continua sense resoldre's més de dos mesos després del seu inici
  5. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  6. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  7. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  8. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  9. Mor Josep Vilarasau i Salat
  10. Solsona impulsa la primera promoció d'habitatge de Catalunya que combina el model cooperatiu amb el lloguer social
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid