Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
XARXES SOCIALS
Es multipliquen els perfils falsos a les xarxes socials

Diversos grups feixistes de les xarxes socials pateixen la infiltració massiva de perfils falsos fet que provoca malestar en alguns dels seus membres

30/03/2014 Comunicació

Fa unes setmanes llibertat.cat informava de l’existència de perfils falsos a les xarxes socials promoguts per grups espanyolistes-feixistes que demanen “amistat”  a perfils de persones d’esquerres i independentistes per extreure’n informació i imatges. Ara sembla que són precisament aquests grups feixistes els que són víctimes dels “perfils falsos” (especialment de perfils falsos amb fotografies de noies atractives) fins al punt que un dels seus membres adverteix als seus companys del perill d’aquests enganys escrivint al seu facebook: “Pero vamos a ver pedazo de retrasados. ¿Habéis visto alguna vez a esta rubia con escote en alguno de nuestros actos? A ver si pensamos con la cabeza gorda en vez de con la pequeña. Y luego nos quejamos de que se nos infiltran los GUARROS, la banda de Esteban Ibarra y los hormonados de la Brigada Provincial de Información. Y encima escribe con faltas de ortografía, claro así tiene un montón de frikifachas como amigos a las 24 horas de abrir el perfil. Vaya panda de babosos.”.

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  5. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  6. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  7. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  8. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  9. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
  10. FETAP-CGT aporta un nou informe que assenyala greus fallades de la Generalitat en la gestió de la DANA del 2024
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid