Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Corrupció
La CUP celebra el comiat de Manuel Bustos

La formació també felicita la Plataforma Sabadell Lliure de Corrupció

08/07/2014 Drets i Llibertats
Estil bustos Estil bustos

"Tot i arribar amb molts mesos d’endarreriment, mesos en què en Manuel Bustos ha estat ingressant milers d’Euros de diner públic, la retirada d’aquest personatge de la vida política és una victòria, llargament reclamada pels qui defensen una societat lliure de corruptes" ha afirmat la CUP Sabadell en relació a la dimissió de Manuel Bustos.

La formació ha felicitat  Plataforma Sabadell Lliure de Corrupció per la seva tasca diligent i constant en denúncia de les activitats il·lícites desplegades per diferents membres dels governs del PSC i diversos membres del Clan Bustos.

Tot i aixó, la CUP ha manifestat que caldrà seguir amatents i treballant tant per tal que aquest anunci no quedi (com acostuma a passar amb les paraules de l’ex-alcalde) en foc d’encenalls, com perquè el conjunt de responsables del Cas Mercuri i altres escàndols de corrupció, de la comarca i de Catalunya, siguin apartats de la vida pública, processats i, en cas de condemna, retornin els imports de diner públic malversat.

També ha remarcat que malgrat la renuncia de Manuel Bustos "!no oblidem que encara hi ha a l’Ajuntament de Sabadell, varis membres imputats pel Cas Mercuri, cobrant de l'erari públic. Concretament: 2 càrrecs polítics i 2 tècnics (Paco Bustos, Joan Manau, Xavier Izquierdo i el cap de la Policia Municipal, Josep Miquel Duran)".

Valora
Rànquings
  1. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  3. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  4. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  5. Incendis: quaranta anys repetint el mateix diagnòstic
  6. "Canigó" va publicar fa cinquanta anys el primer gran relat de Carles Garcia Solé sobre la fugida de Segòvia
  7. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
  8. Convocada una Assemblea Popular Municipalista per debatre el futur de Barcelona
  9. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  10. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid