Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Participació popular
La CUP a Berga sorteja tres salts de plens de Patum

El 2014, per setè any, els regidors de la formació independentista cedeixen aquest dret que tenen tots els components del consistori.

10/06/2014 Res-pública
Salts de Patum Salts de Patum
Els tres regidors de la CUP a Berga  sortegen entre els patumaires els salts de plens de Patum que els corresponen com a càrrecs electes de l'Ajuntament de Berga. El 2014, per setè any, els regidors de la CUP cedeixen aquest dret que tenen tots els components del consistori. La CUP sorteja els salts de plens per ser fidels als processos participatius i oberts que defensa i perquè no creu que els regidors mereixin aquest privilegi.

Els sistemes per aconseguir un salt de plens són poc clars i el sorteig és una via ben transparent. En tota la Patum hi ha 400 places per saltar de ple i, d'aquestes, una part estan reservades als regidors de l'Ajuntament. Cada regidor pot decidir què en fa d'aquest dret i des de la CUP s'opta per sortejar-los públicament.

Les persones que hi vulguin participar han de ser majors d'edat i inscriure's presencialment a la taula situada a la Plaça de Sant Joan el proper dissabte 14 de juny de 4 a 8 de la tarda. No es poden fer inscripcions per internet i no es poden apuntar terceres persones. Quan es tanquin les inscripcions es farà el sorteig dels 3 salts de plens entre tots els participants i s'avisarà els afortunats.

Valora
Rànquings
  1. "Temps de mobilització"
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  3. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  5. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
  6. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  7. La plataforma SOS Baix proposa que el Parlament aprovi una llei per preservar el delta del Llobregat
  8. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  9. Treballadors per la Independència de l'ANC s'han concentrat davant del Foment del Treball
  10. Cal repensar el model sindical
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid