Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
MAT
Campanya de suport als sis imputats per l'acció contra la MAT a Fellines

Demà es presenta la campanya "Solidaritat amb la defensa del territori", que s'ha creat per aconseguir l'absolució de les sis persones imputades i denunciar la persecució que reben tant els activistes antilínia com els veïns afectats per les expropiacions

13/03/2014 Drets i Llibertats
Demà divendres (19.30h, punt de trobada de la Rambla) es farà a Girona l'acte de presentació de la campanya ‘Solidaritat amb la defensa del territori’, impulsada per Alerta Solidària i el Grup Antirepressiu de Girona per donar suport a les persones imputades per la seva implicació en el moviment contra la MAT, entre els quals hi ha el portaveu de la CUP a Girona Jordi Navarro. Se'ls acusa d’haver participat en l’acció del passat 8 de gener a Fellines en contra de la construcció de la línia.

La campanya compta amb el suport del col·lectius que darrerament s’han mobilitzat en contra del projecte de construcció de la línia i les expropiacions, i de les quals formen part algunes de les persones imputades, que són la Plataforma No a la MAT, l’Assemblea antiMAT Girona, ALARMAT, Arran, CGT, CUP, Els Verds-Alternativa Verda, IAEDEN, Procés Constituent, SI i Xarxa per la Sobirania Energètica.

‘Solidaritat amb la defensa del territori’ es presenta amb el propòsit d’aconseguir l’absolució de les persones imputades, així com posar de manifest la persecució i repressió la qual s’està sotmetent el moviment en contra de la MAT i els veïns afectats per les expropiacions per part dels Mossos d’Esquadra. La campanya també servirà per denunciar la connivència entre les altes esferes del món polític i els interessos empresarials de l’oligopoli elèctric, i per conscienciar la població de la necessitat de superar l’actual model energètic obsolet i ineficient.

Valora
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. La Coordinadora Antimonarquica de Comarques Gironines convoca a una manifestació a la plaça del Vi
  3. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  5. Crònica d’una mort anunciada
  6. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  7. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  8. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  9. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  10. El futur no aterra amb més avions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid