Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
8 de març
Acció a Santa Maria de Mar de Barcelona en contra "la llei Gallardón"

Crida a participar en les mobilitzacions de la Diada de la Dona treballadora

07/03/2014 Gènere
Acció a Santa Maria de Mar de Barcelona en contra "la llei Gallardón" Acció a Santa Maria de Mar de Barcelona en contra "la llei Gallardón"
Dues joves d'ARRAN s'han despenjat a dos quarts de nou d'aquest matí a la catedral de Santa Maria del Mar de Barcelona en una acció de protesta contra la contrareforma de la llei de l'avortament del Partit Popular (PP). "Aquesta llei constitueix el darrer i més greu atac de l'Esglèsia i l'Estat contra els drets fonamentals de les dones i fixa un marc normatiu encara més limitat que el de la llei de 1985", segon l'oorganització juvenil.

Així mateix, amb aquesta acció de desobediència, han fet una crida a totes les joves a participar de les multiples mobilitzacions que tindran lloc el dissabte 8 de març en el marc del dia de les dones treballadores.

ARRAN reivindica una vegada més la lluita feminista com "l’eina que ens ha de permetre deslliurar-nos de totes les formes de violència institucional que exerceix sobre nosaltres el patriarcat a través de l’Església i l’Estat. Així mateix veiem en la lluita
desobediència l’única via per subvertir la nova llei de l’avortament".

Valora
Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  3. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  4. Cent concentracions davant de Via Laietana 43 per exigir la fi dels usos policials i recuperar la memòria de la repressió
  5. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  6. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  7. L'Institut d'Estudis Catalans acull una jornada sobre les reclusions femenines i les presons de dones
  8. L'Aplec del Puig, una cita històrica que manté viva la lluita pels drets nacionals del País Valencià
  9. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
  10. Àlex Romaguera: «La Transició també s'ha legitimat silenciant les víctimes de la repressió de l'estat espanyol»
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid