Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Antipatriarcal
Interrompen una missa a Palma per reivindicar "l'avortament lliure i gratuït"
10/02/2014 Gènere
Interrompeixen una misa a Palma per reivindicar "l'avortament lliure i gratuït" Interrompeixen una misa a Palma per reivindicar "l'avortament lliure i gratuït"

Aquest migdia, un grup de trenta joves han interromput la missa a l'Església de Sant Miquel de Palma. Amb aquesta acció reivindicaven el dret a l'avortament lliure i gratuït i el dret al propi cos, amb crits de "fora rosaris dels nostres ovaris" i "avortament lliure i gratuït", com a símbol de protesta en contra de la reforma de Gallardón.

Els feligresos i membres de la parròquia han respost de manera violenta, creant-se una gran confrontació amb les manifestants, que han rebut insults, empentes, estirades de cabells i d'arracades.

Tot i així, els joves han manifestat que l'acció ha transcorregut amb èxit i les reivindicacions d'aquest caire no s'aturaran fins a aconseguir l'objectiu: "un avortament lliure i gratuït".

Valora
Vídeos
Acció feminista església Sant Miquel (Palma) 9 de febrer de 2014
Rànquings
  1. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  2. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  3. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  4. Decidim! reivindica la llibertat nacional del País Valencià 319 anys després del Decret de Nova Planta
  5. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  6. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  7. La Crida LGTBI convoca una nova mobilització per un 28J «anticapitalista, de classe, feminista, antiracista i en català»
  8. En el 36è aniversari de la mort de Manuel de Pedrolo: ara fa cinquanta anys criticava el centralisme dels partits socialistes espanyols i reivindicava la llibertat dels pobles
  9. L'ANC presenta la samarreta i el lema de la Diada 2026: «Hi soc. Hi som. Independència»
  10. La regeneració de la Flama del Canigó en marxa
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid