Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Privatització
Denuncien el desmembrament de l'estructura sanitària a Ponent

Es convoca una assemblea el proper 12 de març a les 17h al vestíbul de l'Hospital Santa Maria de Lleida.

26/02/2014 Salut
Denuncien el desmembrament de l'estructura sanitària a Ponent Denuncien el desmembrament de l'estructura sanitària a Ponent

L'Assemblea d'usuaris i treballadors de la Sanitat Pública de Lleida denuncia la privatització i desmembrament de l'estructura sanitària a Ponent amb l'anunci del conseller Boi de cear un ens públic per gestionar l’Arnau, el Santa Maria i tots els CAP. Anunci que qualifiquen de "declaració de guerrra a la sanitat pública".

Per a l'Assemblea, després de ser assessorada per la consultora PricewaterhouseCoopers la Generalitat aposta per desmembrar l'Institut Català de la Salut a través d'entitats públiques subjectes al dret privat, com aquest consorci. "Mentre ens presenten aquesta via com la millor opció per millorar l'eficiència del sistema públic de salut ressonen els escàndols de corrupció (cas Crespo, cas Bagó) que han evidenciat la manca de trasparència i la submissió a interesos polítics dels consorcis".

Aquest desmembrament de l'estructura sanitaria, segons l'Assemblea, "és un dels principals objectius de la cúpula del Departament de Salut, a mans dels directius de la patronal del sector, la Unió Catalana d'Hospitals".



Valora
Rànquings
  1. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  2. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  3. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  4. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  5. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  6. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  7. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  8. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  9. La vaga indefinida de Biblioteques suma suports sindicals i socials
  10. Commemoració del 60è aniversari del segrest de la Mare de Déu de Núria
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid