Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
FEIXISME
“Contramanifestació” en suport a la Legió

Alguns dels membres del grup del facebook “Movilízate contra el separatismo”  s’estan plantejant convocar una “contramanifestació” a favor de la Legió

13/02/2014 Política
El perfil del facebook  Maricarmen Cid ha penjat a la pàgina de tendència ultradretana “Movilízate contra el separatismo” un enllaç amb una notícia   publicada ahir a llibertat.cat i hi ha afegit el següent comentari: “Que os parece....ireis a la contra u os quedareis en el face”.

La notícia de llibertat.cat informava d’una manifestació convocada pel diumenge 23 de febrer a dos quarts d’una del migdia a Sant Andreu del Palomar (Barcelona) contra la presència de la “Legión” al barri i sembla que alguns dels membres del grup ultradretà s’estan plantejant l’opció de convocar el mateix dia una “contramanifestació” en suport a la Legió.

Al post penjat per Maricarmen Cid han respost alguns del membres del grup com Masia Cerveza Fria (perfil ultradretà molt actiu a les xarxes socials) que ha comentat “una mani que ya de por si legitimiza la legion por que es una mani de "guarros" o Fernando Valero que ha dit “yo estaré...y si tengo que poner el uniforme lo haré” frase que ha provocat la resposta de la “convocant”  Maricarmen Cid que ha comentat “Y yo como civil familiar de legia...”. Finalment el perfil Lola Flores Rivera ha comentat “las C.U.P. no están cansados....seguiran hasta conseguir echarlos si los españoles no hacemos acto de presencia”.

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  7. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  8. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  9. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
  10. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid