Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Repressió
En llibertat amb càrrecs els estudiants detinguts a Barcelona

Desenes de persones s'han concentrat a la comissaria de Les Corts en solodaritat amb els deteinguts

12/12/2013 Drets i Llibertats

Aquest matí, els Mossos d’Esquadra han detingut dos companys del Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC) i han cridat a declarar 3 més, a la comissaria de Les Corts en relació a la convocatòria de vaga a secundària del 24 d’octubre passat contra la LOMCE.

Els fets concrets imputats pels quals la policia justificaria l’operatiu de càstig contra el sindicat independentista serien algunes destrosses i pintades realitzades durant el transcurs d’una marxa pels carrers de Barcelona.

A partir de les 13h, s'han concentrat  desenes de persones a la comissaria de les Corts en solidaritat amb els detinguts, que han sortir a mitja tarde en llibertat amb càrrecs de desordres públics i danys.

El SEPC i Alerta Solidària han condemnat les detencions i s'han solidaritzat amb els detinguts

Valora
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  3. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  5. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  6. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
  7. La sectorial de Dones de l’ANC denuncia el “colonialisme espanyol” en el manifest i convoca mobilitzacions
  8. Poble Lliure reivindica el 8M sota el lema “Dones lliures en una Terra Lliure”
  9. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  10. Policies? Parlem-ne
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid