Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Homenatge
Presentació de "Llavors de Llibertat" a Girona

Ahir divendres 15 de novembre a les 20h al Casal Independentista El Forn es va fer la presentació a Girona del documental "Llavors de llibertat. Cala i la generació oblidada"

16/11/2013 Harmonies de lluita

Ahir divendres 15 de novembre a les 20h al Casal Independentista El Forn es va fer la presentació a Girona del documental "Llavors de llibertat. Cala i la generació oblidada", amb la presència de Dolors Serra (companya d'en Cala i militant independentista), Pere-Iu Baron (militant independentista nord-català) i David Andreu (realitzador del documental).

Després de la projecció hi hagué un petit debat sobre diferents aspectes relacionats amb el documental; es va remarcar la visió de Països Catalans que transmet (el film dóna tanta importància al Principat com a la Catalunya Nord) o la possibilitat que en el futur s'emetés per televisions locals o altres mitjans de comunicació. Finalment, alguns dels assistents a la projecció van remarcar la importància d'aquest tipus de documents per fer conèixer la història de l'independentisme a les generacions més joves.

Valora
Rànquings
  1. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  2. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  3. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  4. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  5. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  6. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  7. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  8. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  9. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  10. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid