Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Homenatge al Cala
Presentació del documental "Llavors de Llibertat" a les Corts
16/10/2013 Política

El proper diumenge a les 17.30h es presentarà el documental "LLAVORS DE LLIBERTAT. Cala i la generació oblidada" en homenatge a Josep de Calassanç Serra i Puig "Cala".

L'acte comptarà mb la participació d'en Josep Sabaté i en David Andreu (autors del documental) i d'en Julià de Jódar i en Roc Casagran i està organitzat per l'Ateneu Popular de les Corts amb la col·laboració de la CUP de les Corts i el nucli local de l'Assemblea Nacional Catalana, tindrà lloc al Teatre de l'Espiga de les Corts (C. Joan Gamper 30).

El vídeo es va estrenar el passat 21 i 22 de setembre a Perpinyà i Barcelona; i cal remarcar que va captivar l'atenció dels assistents des de la primera escena fins al final. Uns 60 minuts que es van fer molt curts, tot i la densitat d'informació que es donava. Però la seva posada en escena i l'excel·lent banda sonora de Marcel Casellas ho feia tot molt fluït i en cap moment el relat baixava la tensió, perquè tot el que es deia i com es deia era interessant.

El documental ressegueix la història de l'independentisme i pren com a fil conductor el compromís de Josep de Calassanç Serra 'Cala', mort el desembre del 2011, i de la seva generació, amb l'alliberament dels Països Catalans. La lluita que van començar als 60, i que han continuat fins als nostres dies, ha estat el substrat necessari per al moment que viu el nostre país, malgrat l'oblit a què els ha sotmès el relat oficial de la Transició espanyola.

Valora
Rànquings
  1. El govern de Sant Just Desvern rebutja personar-se en el cas de la violència policial
  2. El Correllengua Agermanat 2026 passarà per més de 80 municipis dels Països Catalans
  3. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  4. La maldat com a bandera
  5. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  6. IPS–CUP reclama un lideratge compromès amb Salt després de la dimissió de l’alcalde
  7. Detingudes dues militants d’Arran Sant Just en una operació policial vinculada a accions de suport a Palestina
  8. Independents per Salt–CUP vota en contra dels pressupostos de 2026 per incompliments de govern i manca de projecte
  9. Salvador Vergés i Tejero guanya el 18è Premi Helena Jubany amb el relat Mosca morta
  10. LA CUP exigeix a ERC, Junts i PSC que deixin de “jugar amb la mobilitat” de les Terres de l’Ebre
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid