Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ALLIBERAMENT NACIONAL
El 100% dels votants de la CUP votarien SÍ al referèndum per la independència

Una enquesta conclou que l'opció independentista duplica en intenció de vot a l'opció unionista

14/11/2013 Política

Segons l'enquesta realitzada per l'Institut de Ciències Polítiques i Socials, creix la distància entre els partidaris del SÍ i del NO. Els independentistes es mantenen en el 49% respecte al sondeig que es va fer l'any passat però els unionistes passen del 29% al 25% i per primera vegada els favorables a la independència dupliquen als que s'hi oposen.

Les dades de l'enquesta mostren que l'electorat de la CUP votaria en un 100% a favor del SÍ, el d'ERC en un 95%, el de CiU en un 65% i el d'ICV en un 42%. Els votants del PP votarien pel NO en un 96%, els de C's en un 81% i els del PSC en un 42%.

Valora
Rànquings
  1. El Parc Natural del Cap de Creus sanciona l’empresa constructora d’un hotel a Cadaqués
  2. Alacant no es toca, memòria, llengua i resistència
  3. Es reactiva el projecte “Països Espoliats” per denunciar l’espoli fiscal als Països Catalans
  4. 24 de juny, la festa nacional que ens manté vius
  5. Concentració a Barcelona contra l’ampliació de l’aeroport
  6. Commemoració del 50è aniversari de les detencions dels 10 d'Alaquàs
  7. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines segueix amb la seva campanya de boicot a les empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  8. El poble valencià es mobilitza per la reconstrucció popular i per trencar el llegat colonial del Decret de Nova Planta
  9. A l’abat de Montserrat, humilment
  10. Vallcarca en lluita davant el desnonament de 40 persones, 13 d’elles menors
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid