Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#Novullpagar
"Prou Peatges" corregeix la informació sobre els arxivaments de les multes del #Novullpagar

Aquest col·lectiu ha corregit la informació que havíem donat diversos mitjans, entre els quals Llibertat.cat, sobre l'arxivament dels expedients oberts en la campanya del #Novullpagar

22/11/2013 Drets i Llibertats

Prou Peatges apunta que la informació oferta per diversos mitjans és incompleta. Segons aquest col·letiu "El SCT no està arxivant en massa tots els expedients oberts. Està arxivant alguns però no tots. Hi ha gent que havent presentat el mateix recurs a dos multes, a una li accepten el recurs de reposició i a l'altre l'hi tomben. Amb quin criteri accepten un i desestimen altre? Amb cap criteri lògic."

Aclareixen també que la informació que donàvem que transit ha estimat els recursos contra les sancions que van presentar alguns dels afectats, i els ha acabat donant la raó perquè considera que els denunciats no van infringir la normativa, no soluciona els milers de denúncies interposades pels conductors insubmisos.

Afirmen que "El caos més absolut fa temps que impera en el SCT i fins que un jutge no els digui que han d'arxivar completament els milers de multes inventades no ho faran. I això passarà gràcies a la feinada que estan fent des de l'Associació d'Afectats per les Multes del #novullpagar amb els 20 contenciosos que li han enxufat al SCT."

Prou Peatges ha convocat una nova mobilització aquest dissabte per donar suport a l'Associació d'Afectats del #novullpagar, davant les portes d'Interior.

Valora
Rànquings
  1. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  2. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  3. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  4. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  5. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  6. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  7. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  8. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  9. La vaga indefinida de Biblioteques suma suports sindicals i socials
  10. Commemoració del 60è aniversari del segrest de la Mare de Déu de Núria
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid