Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Repressió
Demanen l’arxivament de les multes "il·legals" del #novullpagar en el Túnel de Sóller
23/07/2013 Drets i Llibertats
Demà, una comissió de la Plataforma Mallorca Lliure de Peatges, anirà fins a la Delegació de Govern espanyol a fer el lliurament de les Cartes-Queixa dirigides al Defensor del Poble, per a demanar la seva intervenció en l’arxivament de les multes il·legals que sancionaren als que feren el #novullpagar en el Túnel de Sóller, el dia 20 de maig de 2012.
Valora
Rànquings
  1. València omple els carrers pel 25 d’Abril contra les agressions a la llengua i al país
  2. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  3. Commemoracions de l'assassinat dels germans Badia
  4. Tortosa acull el 23 d’abril una mobilització conjunta per la llengua amb el Correllengua Agermanat i Sant Jordi
  5. Les biblioteques de Barcelona convoquen vaga indefinida per denunciar precarietat i manca de reconeixement
  6. La tercera jornada del Correllengua Agermanat culmina a Lleida i Barcelona en un doble clam per la llengua
  7. 25 d'abril de 1707: 319 anys de resistència
  8. Un llampegueig de la història de les germanes Serra
  9. La Franja de Ponent s’incorpora al Correllengua Agermanat en defensa d’una llengua “en emergència extrema”
  10. ✊ NOVETAT EDITORIAL!
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid