Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Territori
Salvem Cerdanyola reclama al·legacions al Pla del Direccional
09/10/2013 Territori

Salvem Cerdanyola, una coordinadora que s'oposa a la urbanització del Centre Direccional en aquesta ciutat, ha mostrat el desacord amb el nou planejament aprovat per la Generalitat, i han reclamat que el govern municipal realitzi al.legacions per fer complir modificacions plantejades en diverses mocions que el Consistori va aprovar en diferents sessions del Ple.

També insten al govern local a presentar al·legacions en relació a la declaració dels terrenys de l'abocador de Can Planas com a sòl contaminat. En aquest sentit, han recordat que tant l'Ajuntament de Cerdanyola com el Parlament de Catalunya ja instaven a l'Agència de Residus a que efectués aquesta declaració al gener i maig de 2012.

La desprogramació de la variant urbana del Vial de Cornisa, conegut popularment com la ronda Sud, o del túnel d'Horta viari són algunes d'aquestes mocions que Salvem Cerdanyola ha exposat com a exemple, aprovades fa uns mesos.

Aquesta coordinadora de defensa del terrritori denuncia la situació d'especulació urbanística, corrupció econòmica o toxicitat dels abocadors que viu la ciutat del Vallès.

Salvem Cerdanyola està constituïda per ERC, JERC, Arran, l'Associació Cerdanyola Via Verda, el Compromís per Cerdanyola, la CUP de Cerdanyola, FMA, el Casal Popular La Clau, el Col·lectiu antiespecista, la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca, Solidaritat Cerdanyolenca, l'assemblea del 15M i tot un conjunt de persones a títol individual.

Valora
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  3. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  5. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  6. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
  7. La sectorial de Dones de l’ANC denuncia el “colonialisme espanyol” en el manifest i convoca mobilitzacions
  8. Poble Lliure reivindica el 8M sota el lema “Dones lliures en una Terra Lliure”
  9. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  10. Policies? Parlem-ne
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid