Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
BAIX EMPORDÀ
La CUP de Palamós es presenta en públic

La CUP Palamós es presenta amb una festa reivindicativa i contra la Hispanitat el 12 d'octubre

09/10/2013 Política

La Candidatura d'Unitat Popular de Sant Joan-Palamós es presentarà en públic aquest proper dissabte 12 d'octubre. Ho farà tot "fent botifarra a la Hispanitat", a través d'una botifarrada i xoriçada popular. Es tracta d'un acte que els i les cupaires palamosins han ideat amb un objectiu clar: "volem expressar que els catalans no ens sentim partíceps de la festa de la Hispanitat, que commemora un dels genocidis més devastadors perpetrats mai, en aquest cas contra les civilitzacions indígenes d'Amèrica". Tal i com ha explicat Vicenç Hernández, portaveu de la formació a Palamós, "cal que, des de posicions independentistes es comenci a pensar en un calendari festiu propi, deslligat de diades d'aquest tipus i que no són pròpies".

 

A banda de la botifarrada, l'acte constarà d'una xerrada sobre el projecte de la CUP i tot seguit d'un concert, gratuït, del grup Tofu, de Palamós, i del cantant dels Brams i regidor de la CUP a Berga, Francesc Ribera "Titot". La cita és a les set del vespre a l'Arbreda de Palamós.

Valora
Rànquings
  1. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  2. La dignitat no entén de competències
  3. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  4. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  5. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
  6. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
  7. La Plataforma 31D crida a la mobilització pel dret a decidir
  8. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  9. La CUP ret homenatge a Francesc Macià a Montjuïc i carrega contra la monarquia i la “falsa transició”
  10. El Parlament aprova mesures per garantir la participació ciutadana i municipal en el nou model energètic
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid