Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament nacional
Més de 6.000 persones a la Cadena Humana de Palamós

A l'Escala, l'assaig va aplegar més 500 persones

16/08/2013 Política

Més de 6000 persones van tancar ahir la badia de Palamós amb una cadena humana per la Independència des del port fins a Torre Valentina a Calonge. Prop de 4 quilòmetres que han estat enllaçats en molts punts per dobles i triples cadenes donada l’afluència de participants.

A la una en punt del migdia ha sonat el senyal per enllaçar les mans dels participants que en alguns punts tenien serioses dificultats per fer-ho per la gran afluència a la primera línia vora el mar. A partir d’aquell moment la manifestació ha esdevingut una festa reivindicativa sota crits de independència i amb aplaudiments espontanis un cop vist l’èxit de la convocatòria de l’Assemblea Nacional Catalana de Palamós, Sant Joan, Calonge i Sant Antoni. La cadena s’ha desfet poc quan faltaven pocs minuts per 1/4 de dues de la tarda enmig d’un gran aplaudiment.

Aquesta cadena humana forma part dels assajos de la Via Catalana que tindrà lloc el proper 11 de setembre enllaçant el nord amb el sud de Catalunya a través de més de 400 quilòmetres. Des de Palamós s’han organitzat un total de onze autobusos que cobriran un sector a l’Alt Empordà.

Palamós ja va protagonitzar una cadena original diumenge 4 d'agost, amb una sstentatena de naturistes despullats a la cala Estreta. Un dels lemes deia "Espanya ens deixa en pilotes", que també va organitzar l'ANC de Palamós.

L'Escala

Més de 500 persones es van aplegar dimecres al vespre a l'Escala per configurar la cadena humana. Va comptar amb la participació de Jaume Comas, Núria Esponellà i Josep Tero.

Valora
Vídeos
Cadena humana per la independència a la badia de Palamós: 6000 persones
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  3. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  5. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  6. La paraula que va trencar el silenci
  7. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
  8. Poble Lliure reivindica el 8M sota el lema “Dones lliures en una Terra Lliure”
  9. La sectorial de Dones de l’ANC denuncia el “colonialisme espanyol” en el manifest i convoca mobilitzacions
  10. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid