Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
11-S
Valoracions de la CUP sobre les mobilitzacions de la Diada

Creu que cal mantenir aquesta “tensió mobilitzadora per poder fer efectiu el dret a decidir” i fa una crida a participar a la manifestació del 19 d’octubre

11/09/2013 Política

Àlex Maymó, portaveu de la CUP i membre del Secretariat Nacional, ha fet públiques les valoracions de la candidatura sobre les mobilitzacions de l’Onze de Setembre. I ha destacat, sobretot, la necessitat de “mantenir la tensió mobilitzadora més enllà de l'Onze de Setembre per poder fer efectiu el dret a decidir”. Per això, ha fet una crida a la participació del 19 d’octubre en la manifestació que convoca la plataforma “Independència per canviar-ho tot” a Barcelona.

Ha destacat la importància que pren el poble, per sobre de governs i de mercats financers, i la seva capacitat de decidir el futur “en un referèndum vinculant que ha de tenir lloc durant el 2014” i que “cap llei injusta pot impedir”.

La Via Catalana l’ha considerada un primer pas, perquè les mobilitzacions no s’han d’aturar si realment es vol dur a terme polítiques econòmiques i socials en favor de la majoria social. Per fer-ho, però, el poble ha de prendre el protagonisme i “anar més enllà del que aquells que manen de debò, la patronal i els mercats financers, estan disposats a acceptar”.

I és que, en paraules de Maymó, “l'èxit de la Via Catalana, el de les mobilitzacions de l'esquerra independentista, i el de les cadenes humanes que es convocaven en favor dels Països Catalans i en defensa dels serveis públics demostren que som un poble viu que lluita per la llibertat i per un canvi de model polític i social”. Ara, doncs, hi ha una altra cita amb aquest compromís el 19 d’octubre a Barcelona “per canviar-ho tot”.

Valora
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Empordà Dempeus crida a mobilitzar-se el 14 de juny a Figueres en defensa del territori
  3. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  4. Crònica d’una mort anunciada
  5. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  6. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  7. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  8. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  9. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  10. El futur no aterra amb més avions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid