Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Mitjans públics
Treballadors de TV3 i Catalunya Ràdio ocupen la seu de PricewaterhouseCoopers

Empresa responsable de l'informa pel plantejar l'ERO

25/07/2013 Comunicació

Uns 400 treballadors de TV3 i Catalunya Ràdio han ocupat aquest la seu PricewaterhouseCoopers (PWC), empresa auditora que va elaborar l'informe per presentar l'ERO. Durant l'ocupació, s'ha demanat la dimissió del president de la Corporació, Brauli Duart, i dels directors de TV3, Eugeni Sallent, i Catalunya Ràdio, Fèlix Riera.

Prèviament, els treballadors de TV3 han fet una aturada de dues hores aquest dijous al matí, entre les 10.30 i les 12.30, que ha tingut afectacions principalment al canal 3/24, l'únic que emet programació en directe en aquesta franja. A més d'una concentració davant de l'emissora, on se celebrava una de les últimes reunions de la comissió negociadora de l'ERO.

Valora
Rànquings
  1. Fa un any que ens va deixar l'amic i company Joan Rocamora i Aguilera
  2. Els sindicats d’educació presenten un ultimàtum al Departament i anuncien noves jornades de lluita
  3. Poble Lliure i La Forja convoquen un acte polític nacional per “fer foc nou” a l’independentisme d’esquerres
  4. El que no vam tombar el 78 encara ens governa
  5. Castelló per la Llengua commemora el 93è aniversari de les Normes de Castelló
  6. L’amic, el germà
  7. L’altre centre de tortura de la Via Laietana
  8. IAEDEN-Salvem l’Empordà denuncia que la finca de Garbet incompleix la normativa i restringeix l’accés a un camí tradicional
  9. El Govern blinda 1.700 pisos com a parc públic en una victòria històrica de les llogateres
  10. Pensar i fer (5). Despotisme i bel·licisme
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid