Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
REPRESSIÓ
La FAVB en contra de l'ús de canons d'aigua per dispersar manifestants

La Federació d'Associació de Veïns de Barcelona (FAVB) preocupada per l’anunci de la Conselleria d’Interior, indicant que el Mossos d’Esquadra disposaran de canons d’aigua

14/06/2013 Drets i Llibertats

 La FAVB informa mitjançant la seva web que a l’última reunió del Consell de Seguretat Urbana del 5 de març va sol·licitar la dimissió de Manel Prat “atesa la seva responsabilitat política en l’afer de l’Ester Quintana i en l’encobriment dels presumptes autors materials dels fets.” i que “En aquesta mateixa reunió, la nostra Federació va tornar a plantejar la necessitat de retirar les bales de goma de la panòplia d’estris policials. Bé doncs, no només la Conselleria s’obstina a mantenir l’ús d’aquesta arma, sinó que n’afegeix d’altres capaces de provocar estralls físics similars.”

La federació afirma que “És hora de replantejar un model policial democràtic, al servei de la ciutadania i no contra ella, en el qual no hi pot caber la violència cega de les bales de goma i els canons d’aigua.”.

Valora
Rànquings
  1. Convocada una manifestació a Sabadell per defensar el riu Ripoll de l'especulació urbanística
  2. "La Flama" dedica la seva biblioteca a Joan Rocamora, referent de compromís, cultura i llibertat
  3. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  4. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  5. Quan la política deixa de pensar el país
  6. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  7. La vaga indefinida de Biblioteques suma suports sindicals i socials
  8. La família de Blanca Serra manté la batalla judicial per identificar els responsables de les tortures a Via Laietana
  9. Quan la pluja no pot apagar el foc
  10. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid