Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
LLIBRES
Martí Estruch descriu en un llibre la relació de Joan Fuster amb Barcelona

El volum ha estat editat per l'Ajuntament de Barcelona amb la col·laboració de VilaWeb Labs.

08/01/2013 Cultura
Joan Fuster Joan Fuster

Dimecres, a les 19h hores, a la Sala Cotxeres del Palau Robert es presentarà el llibre "Joan Fuster i Barcelona" escrit pel periodista Martí Estruch. 

L’acte es realitzarà en el marc de l’exposició "Joan Fuster. Nosaltres, els valencians (1962-2012)", en commemora el 50è aniversari del llibre "Nosaltres els valencians", que s'hi pot visitar fins el 17 de febrer.

El llibre, un estudi sobre Joan Fuster a través dels viatges i les estades que l’escriptor de Sueca va fer durant dècades a Barcelona, explica l’estreta i fructífera relació que l’assagista va tenir amb la nostra ciutat. Amb una gran riquesa visual, el llibre relata com l’escriptor es movia per la ciutat amb la mateixa familiaritat amb què ho feia per València i els importants lligams que Fuster va establir amb les persones que es va trobar a Barcelona.

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  4. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  5. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  6. Convocada la 94a concentració per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria antirepressiva
  7. La fundació Reeixida, denuncia censura en un homenatge als germans Badia celebrat en un edifici de la Generalitat a Girona aquest divendres
  8. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  9. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  10. La CUP reclama clausurar l’activitat il·legal de la Gola del Fluvià i comprar els terrenys aquest 2026
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid