Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Memòria
Girona acull unes jornades d'homenatge a Joan Fuster

El Casal Independentista el Forn ha organitzat un cicle d'activitats sobre Fuster que es desenvoluparan durant els mesos de setembre i octubre

19/09/2012 Cultura
Cartell d'activitats sobre Joan Fuster a Girona Cartell d'activitats sobre Joan Fuster a Girona

Joan Fuster serà homenatjat a Girona amb motiu del seu norantè aniversari del naixement, el cinquantè de la publicació de Nosaltres els valencians i el vintè de la seua mort. El Casal Independentista el Forn ha organitzat unes jornades al voltant de la seua figura que es desenvoluparan durant els mesos de setembre i octubre.

Les jornades, que començaran aquest dijous, comptaran amb la presència dels millors especialistes i investigadors de l'obra i vida de Joan Fuster, entre els quals es troben els professors de la Universitat de València Ferran Archilés, Pau Viciano o Vicent Flor, així com l'editor de la Revista Afers Vicent Olmos. Xevi Planas, especialista gironí en la Nova Cançó, també participarà en les jornades com a ponent.

A part, durant el temps que durin les jornades hi haurà una exposició sobre la vida de Joan Fuster realitzada pels socis del Casal Toni Rico i Rita Masó. Finalment, es realitzarà un concert del cantautor valencià Pau Alabajos, el qual estrenarà al Casal un espectacle on es barreja la seva música i l'obra de l'escriptor de Sueca. Cal destacar, també, que les jornades compten amb la col·laboració de l'Editorial Afers, Publicacions de la Universitat de València i el diari el Punt-Avui.

Amb aquestes jornades el Casal Independentista El Forn pretén difondre l'obra de Joan Fuster, així com reconèixer les seves aportacions i llegat polític i cultural, especialment pel que fa a la teorització sobre el marc nacional dels Països Catalans.

L'extens programa d'activitats s'iniciarà aquest dijous 20 de setembre i finalitzarà el dijous 25 d'octubre.
Valora
Rànquings
  1. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  2. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  3. Mataró homenatjarà Joan Peiró en el 84è aniversari del seu afusellament pel franquisme
  4. El PP impulsa la retirada del nom d'Isabel-Clara Simó de l'institut de l'Alcúdia de Crespins per la seva defensa dels Països Catalans
  5. Ecologistes en Acció reclama un PLATER que prioritzi la biodiversitat, el sòl agrari i l'estalvi energètic
  6. El Sindicat d'Habitatge Socialista atura un autobús turístic a la Barceloneta per denunciar la turistificació i reclamar l'expropiació del Bloc Balboa
  7. 42è Aniversari de la mort del lluitador independentista Toni Villaescusa
  8. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  9. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  10. Mor Josep Vilarasau i Salat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid