Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
POLÍTICA LOCAL
La CUP de Valls alerta de les males pràctiques de CiU

Inactivitat municipal durant la campanya i irregularitats als col·legis electorals durant les eleccions

08/12/2012 Política

La CUP de Valls va denunciar en el darrer ple la inactivitat política del consistori durant la campanya electoral, ja que, per exemple, en el darrer ple no hi va haver cap punt de l’ordre del dia i tan sols s'hi van votar tres mocions.

També va denunciar l’ús que el govern convergent fa dels recursos municipals, ja que, segons l’esquerra independentista vallenca, “durant tota la campanya el cap de premsa de l’Ajuntament ha acompanyat l’alcalde i candidat Albert Batet en tots els actes electorals de la província”.

Als col·legis electorals, d'altra banda, es van poder veure males pràctiques dels interventors convergents, que, segons la CUP, “adopten una actitud prepotent i s’extralimiten en les seves funcions, actuant així com a delegats del govern i donant ordres als membres de les meses”.

La CUP també va declarar que “en diverses meses electorals els interventors convergents han fet torns i s’han canviant de mesa, pràctica totalment irregular”, que van acompanyar a votar gent gran que arribava al col·legi sense que aquests els ho haguessin demanat, i que una interventora de CiU va obrir l’urna de la mesa per iniciar el recompte de vots.

Per tots aquests motius la CUP demana a Jordi Garcia, president comarcal de CiU, que avaluï l’actuació dels interventors i que en unes futures eleccions n’asseguri un correcte desenvolupament.

Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  3. Dos anys d’Illa: el fracàs també té còmplices
  4. Marc Puigtió renuncia a ser el candidat d'ERC a Girona després de l'escàndol dels àudios, nou episodi d'una trajectòria marcada per la polèmica interna
  5. La 58a Universitat Catalana d'Estiu combinarà memòria, llengua, cultura i debat polític
  6. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  7. Casa Macià convoca unes jornades d'història pel centenari dels Fets de Prats de Molló
  8. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  9. Habitatge o caos
  10. Solsona impulsa la primera promoció d'habitatge de Catalunya que combina el model cooperatiu amb el lloguer social
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid