Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
POLÍTICA LOCAL
La CUP de Valls alerta de les males pràctiques de CiU

Inactivitat municipal durant la campanya i irregularitats als col·legis electorals durant les eleccions

08/12/2012 Política

La CUP de Valls va denunciar en el darrer ple la inactivitat política del consistori durant la campanya electoral, ja que, per exemple, en el darrer ple no hi va haver cap punt de l’ordre del dia i tan sols s'hi van votar tres mocions.

També va denunciar l’ús que el govern convergent fa dels recursos municipals, ja que, segons l’esquerra independentista vallenca, “durant tota la campanya el cap de premsa de l’Ajuntament ha acompanyat l’alcalde i candidat Albert Batet en tots els actes electorals de la província”.

Als col·legis electorals, d'altra banda, es van poder veure males pràctiques dels interventors convergents, que, segons la CUP, “adopten una actitud prepotent i s’extralimiten en les seves funcions, actuant així com a delegats del govern i donant ordres als membres de les meses”.

La CUP també va declarar que “en diverses meses electorals els interventors convergents han fet torns i s’han canviant de mesa, pràctica totalment irregular”, que van acompanyar a votar gent gran que arribava al col·legi sense que aquests els ho haguessin demanat, i que una interventora de CiU va obrir l’urna de la mesa per iniciar el recompte de vots.

Per tots aquests motius la CUP demana a Jordi Garcia, president comarcal de CiU, que avaluï l’actuació dels interventors i que en unes futures eleccions n’asseguri un correcte desenvolupament.

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  7. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  8. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  9. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
  10. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid