Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Retallades
Del #novullpagar... al #nopucpagar

El SEPC ha difós un cartell assenyalant els culpables de l'encariment a la universitat

17/05/2012 Educació

Motivat pels continus atacs contra les retallades a l'educació pública, en concret contra la universitat, i inspirat amb l'exitosa campanya #novullpagar d'insubmissió als peatges, ha nascut a la xarxa el clam #nopucpagar d'estudiants contra el progressiu encariment de la universitat.

Desenes d'usuaris han començat a utilitzar aquesta etiqueta a Twitter per mostrar el seu malestar. Es poden llegir missatges com "Com que #nopucpagar la matrícula universitària, batallaré fins el final! I el #22M faré #vagaunivers! #sensetaxes" o "3era onada de retallades a Catalunya, i el que encara està per arribar. Aviat canviarem el #novullpagar per el #noPucPagar".

El SEPC, qui més utilitza aquesta etiqueta, ha creat un cartell en què assenyala els culpables de #nopucpagar i hi apareix Andreu Mas-Colell, conseller d'Economia i Coneixement català; María José Català, consellera d'Educació valenciana; Rafael Bosch Sans, conseller d'Educació balear, i el ministre d'Educació espanyol, Jose Ignacio Wert.

El proper 22 de maig hi ha convocada una vaga a l'ensenyament públic.

Valora
Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  3. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  4. La Intersindical porta als jutjats el Consorci de Biblioteques de Barcelona per la retallada de drets laborals
  5. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  6. Contra l’idealisme relativista: nació i classe
  7. Les organitzacions de l’Esquerra Independentista convoquen la Diada al Camp sota el lema «Som un poble en lluita per una terra lliure»
  8. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats pels seus anys de militància independentista i compromís social
  9. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  10. Valls commemora els 50 anys de la Marxa de la Llibertat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid