Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Estudiantil
Set imputats més pels fets de la UdG

El SEPC exigeix la lliure absolutació de les set persones, una d'elles PAS, que han estat imputades pels incidents del 13 de desembre

23/12/2011 Educació
Set gironins han estat imputats pels fets del passat 16 de desembre a la UdG en protesta per la visita del president de la Generalitat, Artur Mas. Tot i que els incidents ja es van saldar amb tres detencions, ara el SEPC ha informat que dijous van imputar set persones més, una d'elles personal d'administració i serveis.

Novament, el SEPC exigeix la lliure absolució de tots els imputats ja que assegura que en cap moment van cometre cap de les faltes de les que se’ls acusa. Així mateix, reiteren la petició de dimissió de l’Equip de Govern de la UdG davant del que consideren "un acte d’irresponsabilitat com és no vetllar per la seguretat dels membres de la comunitat educativa". A més, condemna la brutalitat policial que va autoritzar la rectora, Anna Maria Geli, en donar permís al cos dels Mossos d’Esquadra perquè entressin dins del centre universitari.

D'altra banda, demanen al conseller d'Interior, Felip Puig, que doni les explicacions pertinents pel fet que el agents antiavalots no duien les corresponents plaques identificatòries. En aquest sentit, l'advocat dels tres estudiants detinguts, Benet Salellas, ja ha anunciat que procediran a denunciar els fets.
Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. València omple els carrers pel 25 d’Abril contra les agressions a la llengua i al país
  3. Tortosa acull el 23 d’abril una mobilització conjunta per la llengua amb el Correllengua Agermanat i Sant Jordi
  4. Commemoracions de l'assassinat dels germans Badia
  5. 90è aniversari de l’assassinat del germans Badia
  6. La tercera jornada del Correllengua Agermanat culmina a Lleida i Barcelona en un doble clam per la llengua
  7. 25 d'abril de 1707: 319 anys de resistència
  8. La Franja de Ponent s’incorpora al Correllengua Agermanat en defensa d’una llengua “en emergència extrema”
  9. ✊ NOVETAT EDITORIAL!
  10. Paiporta alça la veu pel 25 d’Abril: memòria, dignitat i reconstrucció en clau de país
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid