Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El 13-D a l'Alta Ribagorça, la consulta per la independència comarca a comarca

Diumenge, la Vall de Boí a l'Alta Ribagorça aplegarà també una consulta sobre la Independència.

Un grup de gent de la Vall de Boí varem crear la Plataforma Vall de Boí decideix amb l’objectiu de convocar una consulta popular sobre l’autodeterminació de la nació catalana a arreu dels pobles de la Vall. Des del primer moment, després de l’èxit de la consulta d’Arenys de Munt i veient els nombrosos municipis que fins avui ja s’han compromès a tirar endavant la consulta, la Vall de Boí no podia quedar al marge d’aquest procés històric. Per tant, fem una crida a tota aquella gent que volien participar-hi, a assistir a les reunions van decidir portar a terme la consulta.

11/12/2009 11:37 Política
cap02

 A la Vall s'han fet diverses xerrades informartives. Per facilitar el vot, també s'ha portar a terme el macanisme del vot anticipat, amb aquest calendari:

5-D Taüll: matí de 9 a 14; tarda de 16 a 20

6-D Boí: matí de 9 a 14; tarda de 16 a 20

7-D Durro: matí tancat; tarda de 16 a 20

8-D Coll: matí de 10 a 13; tarda tancat

12-D Erill: de 13 a 18

 

Per saber-ne més

Consultes independentistes: Actualització minut a minut

La consulta popular per la independència comarca a comarca 

 

Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid