Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Correllengua 2026
El Correllengua fa parada a Artés i Sant Jordi Desvalls

Els dos municipis celebraran actes el cap de setmana del 26 i 27 de setembre amb cultura popular, música i activitats per a tots els públics.

24/09/2026 Llengua

El Correllengua 2026 arribarà aquest cap de setmana a Artés (Bages) i Sant Jordi Desvalls (Gironès) amb dues celebracions que compartiran la llengua i la cultura com a punt de trobada.

A Artés, els actes començaran dissabte 26 de setembre a Cal Sitges. A les 17 h hi haurà jocs infantils; a les 18.30 h, un taller dels Bastoners d’Artés, seguit de l’espectacle Històries formidables, amb Clara Gavaldà. La jornada continuarà amb un sopar popular a les 21 h i un concert de folk de les Argelagues a les 21.30 h. Diumenge, a les 10 h, es farà una pintada de mural a la cruïlla dels carrers Diagonal i Catalunya.

El Correllengua d’Artés ret també homenatge a Josep Maria Espinàs. Del 21 de setembre al 23 d’octubre, la biblioteca del municipi acull una mostra de les seues obres.

A Sant Jordi Desvalls, la cita serà diumenge 27 de setembre, a les 14 h, amb un aplec a l’ermita de Sant Mateu. Hi haurà una arrossada popular i, tot seguit, un concert de Folk i Cendra. Per participar en l’arrossada cal inscriure-s’hi prèviament a l’Ajuntament o per WhatsApp fins al 24 de setembre.

Valora
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  3. Com pot caure el règim de l’abús
  4. Risc més esforç és igual a riquesa?
  5. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  6. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  7. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  8. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  9. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
  10. Els CDR commemoraran els nou anys de l’1-O amb una mobilització a Urquinaona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid