Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Festa Estellés
Carcaixent i Catarroja celebren Estellés amb poesia i música

Les dues cites seran dijous 24 de setembre. A Carcaixent actuarà Josep Lluís Notari; a Catarroja, a l’Horta Sud, ho farà La Maria.

24/09/2026 Cultura

La poesia de Vicent Andrés Estellés tornarà a reunir veïnes i veïns aquest dijous a Carcaixent (Ribera Alta) i Catarroja (Horta Sud). Les dues festes combinaran la lectura pública de versos amb un sopar i música en directe.

A Carcaixent, el Sopar Estellés començarà a les 21 h al Café de la Plaça. Serà un sopar de pa i porta, seguit d’una lectura oberta de poemes i d’un concert de Josep Lluís Notari. En l’organització participen Acció Cultural del País Valencià – Ribera Alta, Carcaixent m’agrada i el Café de la Plaça.

A Catarroja, la Nit Estellés forma part de les festes del municipi. La celebració inclourà un sopar popular, una lectura oberta de poemes i l’actuació de La Maria.

De la Ribera Alta a l’Horta Sud, les dues trobades mantenen viu l’esperit de les Festes Estellés: compartir taula, fer sonar els seus versos i portar la poesia a la vida dels pobles.

Valora
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid