Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Palestina
Caravana de la CGT País Valencià per donar suport a la Flotilla rumb a Gaza

En l’acte de presentació celebrat recentment a València, que va reunir unes 300 persones, la representant del Global Movement to Gaza a València, Violeta Umpierrez, va destacar la dimensió d’aquesta edició: “Comptem amb més de 28.000 inclusions per a embarcar-se en les flotilles, la més gran de les impulsades fins ara”.

27/08/2025 Internacional

La CGT País Valencià ha organitzat una caravana de cotxes que eixirà dissabte 30 d’agost, a les 7 del matí, des de la seu del sindicat (avinguda del Cid 154, València) per acompanyar els voluntaris que es desplaçaran fins al Port de Barcelona, punt d’embarcament cap a la nova Flotilla rumb a Gaza. L’objectiu és donar-los suport i alhora augmentar la visibilitat d’aquesta acció solidària internacional.

Un cop a Barcelona, els vaixells s’uniran a altres embarcacions que salparan des de Tunis el 4 de setembre. Posteriorment, la Flotilla emprendrà camí cap a Gaza, enmig de la incertesa pel possible bloqueig israelià.

En l’acte de presentació celebrat recentment a València, que va reunir unes 300 persones, la representant del Global Movement to Gaza a València, Violeta Umpierrez, va destacar la dimensió d’aquesta edició: “Comptem amb més de 28.000 inclusions per a embarcar-se en les flotilles, la més gran de les impulsades fins ara”.

En total, més de 28.000 persones de 44 països, desenes de vaixells i milers de tones d’ajuda humanitària participaran en aquesta iniciativa, que ja s’apunta com una de les accions solidàries més importants de la societat civil internacional d’aquest segle.

Valora
Rànquings
  1. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  2. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  3. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
  4. Fa 8 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  5. "Canigó" va publicar fa cinquanta anys el primer gran relat de Carles Garcia Solé sobre la fugida de Segòvia
  6. Incendis: quaranta anys repetint el mateix diagnòstic
  7. Convocada una Assemblea Popular Municipalista per debatre el futur de Barcelona
  8. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
  9. El TSJC admet a tràmit la reclamació d'Ecologistes en Acció per dotar les Serres de Miralles-Queralt d'un Pla de Gestió
  10. Catorze Banderes Negres alerten de la degradació del litoral dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid