Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Suport Palestina
La protesta internacional per Palestina i contra el feixisme arriba a Barcelona, València i Palma

Sola el lema "Ulls oberts. Avancem plegats. Som les llavors del futur que vindrà", les mobilitxacions també s'han realitzat a 25 ciutats europees

18/01/2025 Internacional

Barcelona, València i Palma  s'han sumat així a la mobilització  “L’Embranzida”, que durant tot el cap de setmana es repetirà en altres punts d’Europa com ara Brussel·les, Amsterdam, Oslo o Londres. En total, 28 ciutats europees es manifestaran contra unes problemàtiques que formen part “d’una emergència global que requereix una resposta unificada“.

Valora
Rànquings
  1. "Xiuxiuejar" l'enèsim intent de xarxa social catalana que aquest cop podria triomfar
  2. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  3. Presentació dels llibres de Joan Rocamora, fundador de Llibertat, a Mataró
  4. La Festa de l’Ós ja omple de tradició i ritu els carrers de Sant Llorenç de Cerdans
  5. 89a concentració a Via Laietana 43 per exigir un centre de memòria i denunciar la repressió
  6. Presenten la versió digital del Direlex, una eina amb més de 18.000 recursos lèxics per revitalitzar el català
  7. Paraules per a l’Acte «Més memòria històrica» del 19 de febrer del 2026
  8. L’home que intentà alliberar Lluís Companys
  9. "Prou excuses. Els pisos, per viure-hi!"
  10. Tossudament alçats!
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid