Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Habitatge
Tot a punt per a la manifestació "S'ha acabat. Abaixem els lloguers"

S'espera una manifestació multitudinària, Només de l'anomenada Àrea metropolitana sortiran 4 columnes: La de Badalona, que recolliirà persones del Maresme; la de l'Hospitalet de Llobregat; la de Cornellà on s'aplegaran persones de Baix Llobregat Sud i la del Baix Llobregat, formada per gent de les pobloacions del nord de l'esmentada comarca.

24/11/2024 Drets i Llibertats

Més de 4.000 entitats han convocat la manifestació que sortirà de la plaça de la Universitat a les 17h. Les demandes que plantegen són:

- Rebaixa dels lloguers d’un 50 %.
- Que els contractes de lloguer siguin indefinits.
-Prohibició de la compra d’habitatge per especular: prohibir les compres d’habitatge que no siguin per viure-hi.
- Recuperar habitatges per a ús residencial: que es retorni l’ús residencial dels pisos buits, turístics o de lloguer de temporada.

 

Segurarament, durant la marxa demanaran als lloguaters no pagar els lloguers actuals. És a dir, fer una crida a la Vaga de Llogaters

 

Valora
Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  3. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  4. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  5. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
  6. Paraules per a l’Acte «Més memòria històrica» del 19 de febrer del 2026
  7. Concentració davant Via Laietana 43 per reclamar memòria i reparació
  8. Alerten que la privatització de CASA47 posa en risc 17.324 famílies que viuen en pisos de la Sareb
  9. Poble Lliure reclama eleccions immediates i acusa Illa d’incapacitat davant la crisi social
  10. Aplec de la Muntanyeta de Sant Antoni de Betxí
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid