Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ANTIMONÀRQUICS
Acte de suport a 4 encausats antimonàrquics a Santa Coloma de Farners

Avui (24/04/2024) a Santa Coloma de Farners la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACG) ha realitzat un acte en suport a 4 encausats antimonàrquics que anaven a declarar als jutjats.

24/04/2024 Drets i Llibertats

Avui a Santa Coloma de Farners la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACG) ha realitzat un acte en suport a 4 encausats antimonàrquics que anaven a declarar als jutjats de la localitat per uns fet ocorreguts durant la manifestació del passat 5 de juliol del 2023 a Caldes de Malavella contra la presència dels Borbons al Camiral golf and wellness en l’entrega dels premis de la “Fundación Princesa de Girona”.

El primer acte del matí ha estat acompanyar als quatre encausats (Yann Caudron, Dayana del Po, Manu Carballeira i Quim Tell) als jutjats a declarar ( els 4 van ser detinguts pels Mossos d'Esquadra el passat 5 de juliol acusats d’entrar al recinte de l'hotel Camiral).  A tots quatre se’ls ha citat a declarar pels volts de les 10 del matí i la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACG) n'exigeix l’absolució i ho argumenta tot recordant que els quatre activistes antimonàrquics han estat acusats per una protesta que no va comportar danys materials ni violència.

A les 11.30h a la Plaça Farners (a pocs metres d'on han declarats els encausats) hi ha hagut un acte polític, on s'han realitzat parlaments a càrrec de Elena Jiménez advocada i membre de la junta nacional d’Omnium, Martí Majoral portaveu d’Alerta Solidaria, Dolors Feliu Presidenta de l ANC i Jaume Piques de l'oficina del MH President Quim Torra.  Els convocants de l’acte han destacat que  judici és una nova mostra del tarannà repressiu espanyol.

Al finalitzar l'acte hi ha hagut l'actuació musical de Manel de Cal Sereno, Manu Carballeira, Dayana del Po i Eduard Ferrer “Vot” i s'han cremat unes fotografies de la Princesa Leonor vestida de militar tal com ja es va fer el dissabte passat a Figueres.

Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  3. Marc Puigtió renuncia a ser el candidat d'ERC a Girona després de l'escàndol dels àudios, nou episodi d'una trajectòria marcada per la polèmica interna
  4. La 58a Universitat Catalana d'Estiu combinarà memòria, llengua, cultura i debat polític
  5. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  6. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  7. Habitatge o caos
  8. Casa Macià convoca unes jornades d'història pel centenari dels Fets de Prats de Molló
  9. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  10. Solsona impulsa la primera promoció d'habitatge de Catalunya que combina el model cooperatiu amb el lloguer social
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid