Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ANTIMONÀRQUICS
Acte de suport a 4 encausats antimonàrquics a Santa Coloma de Farners

Avui (24/04/2024) a Santa Coloma de Farners la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACG) ha realitzat un acte en suport a 4 encausats antimonàrquics que anaven a declarar als jutjats.

24/04/2024 Drets i Llibertats

Avui a Santa Coloma de Farners la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACG) ha realitzat un acte en suport a 4 encausats antimonàrquics que anaven a declarar als jutjats de la localitat per uns fet ocorreguts durant la manifestació del passat 5 de juliol del 2023 a Caldes de Malavella contra la presència dels Borbons al Camiral golf and wellness en l’entrega dels premis de la “Fundación Princesa de Girona”.

El primer acte del matí ha estat acompanyar als quatre encausats (Yann Caudron, Dayana del Po, Manu Carballeira i Quim Tell) als jutjats a declarar ( els 4 van ser detinguts pels Mossos d'Esquadra el passat 5 de juliol acusats d’entrar al recinte de l'hotel Camiral).  A tots quatre se’ls ha citat a declarar pels volts de les 10 del matí i la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACG) n'exigeix l’absolució i ho argumenta tot recordant que els quatre activistes antimonàrquics han estat acusats per una protesta que no va comportar danys materials ni violència.

A les 11.30h a la Plaça Farners (a pocs metres d'on han declarats els encausats) hi ha hagut un acte polític, on s'han realitzat parlaments a càrrec de Elena Jiménez advocada i membre de la junta nacional d’Omnium, Martí Majoral portaveu d’Alerta Solidaria, Dolors Feliu Presidenta de l ANC i Jaume Piques de l'oficina del MH President Quim Torra.  Els convocants de l’acte han destacat que  judici és una nova mostra del tarannà repressiu espanyol.

Al finalitzar l'acte hi ha hagut l'actuació musical de Manel de Cal Sereno, Manu Carballeira, Dayana del Po i Eduard Ferrer “Vot” i s'han cremat unes fotografies de la Princesa Leonor vestida de militar tal com ja es va fer el dissabte passat a Figueres.

Valora
Rànquings
  1. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  2. L’època del Neronisme o el capitalisme desfermat
  3. Comunicat de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines arran de la "gira americana" de la princesa Leonor
  4. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  5. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
  6. Neix la Confederació Sindical d’Habitatge de Catalunya
  7. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  8. L’Ajuntament de Barcelona convoca una reunió informativa sobre la promoció pública de l’Illa Glòries
  9. Tornen de nou les mobilitzacions de pagesos que fa un any van bloquejar les principals de vies de comunicació
  10. Denuncien que s'ha amagat l'informe que demostra que no s'han de pagar indemnitzacions per aturar Hard Rock
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid