Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ANTIMONÀRQUICS
Acte de suport a 4 encausats antimonàrquics a Santa Coloma de Farners

Avui (24/04/2024) a Santa Coloma de Farners la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACG) ha realitzat un acte en suport a 4 encausats antimonàrquics que anaven a declarar als jutjats.

24/04/2024 Drets i Llibertats

Avui a Santa Coloma de Farners la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACG) ha realitzat un acte en suport a 4 encausats antimonàrquics que anaven a declarar als jutjats de la localitat per uns fet ocorreguts durant la manifestació del passat 5 de juliol del 2023 a Caldes de Malavella contra la presència dels Borbons al Camiral golf and wellness en l’entrega dels premis de la “Fundación Princesa de Girona”.

El primer acte del matí ha estat acompanyar als quatre encausats (Yann Caudron, Dayana del Po, Manu Carballeira i Quim Tell) als jutjats a declarar ( els 4 van ser detinguts pels Mossos d'Esquadra el passat 5 de juliol acusats d’entrar al recinte de l'hotel Camiral).  A tots quatre se’ls ha citat a declarar pels volts de les 10 del matí i la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACG) n'exigeix l’absolució i ho argumenta tot recordant que els quatre activistes antimonàrquics han estat acusats per una protesta que no va comportar danys materials ni violència.

A les 11.30h a la Plaça Farners (a pocs metres d'on han declarats els encausats) hi ha hagut un acte polític, on s'han realitzat parlaments a càrrec de Elena Jiménez advocada i membre de la junta nacional d’Omnium, Martí Majoral portaveu d’Alerta Solidaria, Dolors Feliu Presidenta de l ANC i Jaume Piques de l'oficina del MH President Quim Torra.  Els convocants de l’acte han destacat que  judici és una nova mostra del tarannà repressiu espanyol.

Al finalitzar l'acte hi ha hagut l'actuació musical de Manel de Cal Sereno, Manu Carballeira, Dayana del Po i Eduard Ferrer “Vot” i s'han cremat unes fotografies de la Princesa Leonor vestida de militar tal com ja es va fer el dissabte passat a Figueres.

Valora
Rànquings
  1. Catalunya Nord reivindicarà a Perpinyà esborrar la frontera imposada pel Tractat dels Pirineus
  2. Josep Marlès, un dels protagonistes de Prats de Molló: «Allò va ser realment molt important»
  3. L'OJS convoca una manifestació juvenil el 7-N per denunciar la precarietat i preparar la vaga general
  4. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  5. Estat Català publica les biografies de 120 participants en els Fets de Prats de Molló
  6. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  7. El sindicalisme combatiu convoca una manifestació alternativa per a la vaga general a Barcelona
  8. Llibertat.cat, vint anys amb veu pròpia
  9. El Sindicat de Llogateres reforça la mobilització per l'habitatge en el camí cap a la vaga general
  10. Provocació francesa mentre els nord-catalans denuncien el Tractat dels Pirineus
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid