Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ANTIMONÀRQUICS
Acte de suport a 4 encausats antimonàrquics a Santa Coloma de Farners

Avui (24/04/2024) a Santa Coloma de Farners la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACG) ha realitzat un acte en suport a 4 encausats antimonàrquics que anaven a declarar als jutjats.

24/04/2024 Drets i Llibertats

Avui a Santa Coloma de Farners la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACG) ha realitzat un acte en suport a 4 encausats antimonàrquics que anaven a declarar als jutjats de la localitat per uns fet ocorreguts durant la manifestació del passat 5 de juliol del 2023 a Caldes de Malavella contra la presència dels Borbons al Camiral golf and wellness en l’entrega dels premis de la “Fundación Princesa de Girona”.

El primer acte del matí ha estat acompanyar als quatre encausats (Yann Caudron, Dayana del Po, Manu Carballeira i Quim Tell) als jutjats a declarar ( els 4 van ser detinguts pels Mossos d'Esquadra el passat 5 de juliol acusats d’entrar al recinte de l'hotel Camiral).  A tots quatre se’ls ha citat a declarar pels volts de les 10 del matí i la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACG) n'exigeix l’absolució i ho argumenta tot recordant que els quatre activistes antimonàrquics han estat acusats per una protesta que no va comportar danys materials ni violència.

A les 11.30h a la Plaça Farners (a pocs metres d'on han declarats els encausats) hi ha hagut un acte polític, on s'han realitzat parlaments a càrrec de Elena Jiménez advocada i membre de la junta nacional d’Omnium, Martí Majoral portaveu d’Alerta Solidaria, Dolors Feliu Presidenta de l ANC i Jaume Piques de l'oficina del MH President Quim Torra.  Els convocants de l’acte han destacat que  judici és una nova mostra del tarannà repressiu espanyol.

Al finalitzar l'acte hi ha hagut l'actuació musical de Manel de Cal Sereno, Manu Carballeira, Dayana del Po i Eduard Ferrer “Vot” i s'han cremat unes fotografies de la Princesa Leonor vestida de militar tal com ja es va fer el dissabte passat a Figueres.

Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  5. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  6. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  7. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  8. Carrers plens i creix la crítica als sindicats majoritaris
  9. La Flama arriba a l’Alguer i culmina el pas del Correllengua per les terres del “bon dia”
  10. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid