Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Català a l'escola
Escola Valenciana organitza una jornada formativa per a commemorar el Dia Mundial de la Ràdio

Culminarà amb un pòdcast en directe a la Plaça del Llibre d’Alacant

15/02/2024 Comunicació

Escola Valenciana ha organitzat una jornada formativa per a commemorar el Dia Mundial de la Ràdio. L’activitat, dirigida a professorat interessat a incloure la ràdio com a eina pedagògica per a treballar competències orals i escrites, tindrà lloc el pròxim dissabte, 17 de febrer, a partir de les 10.30 hores, a la seu universitària Ciutat d’Alacant. 

El programa aculll la presentació de “La veu de la infància. Guia per dinamitzar experiències de ràdio escolar”, realitzada per COMSOC – Comunicació Social i una taula d’experiències de diversos centres educatius, que exposaran tant els treballs que han fet com els resultats que han observat amb el desenvolupament dels projectes radiofònics.

Així mateix, per tal de completar la programació, s’hi durà a terme un taller pràctic de ràdio per a treballar conceptes com redacció de guions, elaboració de recursos sonors i nocions bàsiques de programes d’enregistrament. Aquesta part pràctica, a més, culminarà amb l’enregistrament d’un pòdcast pilot a la Plaça del Llibre d’Alacant.

L’assistència està reconeguda amb un certificat de 10 hores lectives de la Unitat d’Educació Multilingüe de la Universitat d’Alacant. Les inscripcions poden tramitar-se per correu electrònic i telèfon: lacivica.cat@gmail.com – 607 93 05 65.

Valora
Rànquings
  1. El batlle de Girona denuncia que una empresa espanyola s'ha inventat un inexistent "parque Princesa de Girona" al municipi
  2. Reedició del llibre "El Complot de Garraf" i Manifest signat impulsat per Historiadors
  3. Doble Joc al documental “El talp de Terra Lliure”
  4. Votaré l’extrema dreta
  5. Trobada de Joves Independentistes a Girona
  6. 100 anys d'infiltracions policials a l'independentisme català: de Bandera Negra als agents del 2020
  7. Arran assenyala amb pintura la Comissaria de la Policia Nacional Espanyola de Maó on treballa un dels infiltrats als moviments populars
  8. "En Pere i el Globàlium", escrit per Carme Juncà: "una eina per mirar la realitat d?una manera global"
  9. Presentació del manifest Rutes de la llibertat a l'Empordà
  10. Vila-real commemora el 319è aniversari del saqueig i incendi de la ciutat per les tropes borbòniques
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid