Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Antimilitarisme
Marxa per la Desmilitarització d’Aitana

L'eixida d'Alcoi serà a les 8.15 des de la plaça d'Al-Azraq. S'anirà amb vehicles particulars (en el punt d'eixida ja es repartirà entre els cotxes disponibles per tal d'utilitzar només els necessaris).

13/05/2023 Drets i Llibertats

Entitats antimilitaristes, ecologistes i veïnals han convocat per aquest diumenge la XIX Marxa per la Desmilitarització d’Aitana, en una jornada reivindicativa, lúdica i de trobada amb la natura. Un dia per a demanar una serra d'Aitana protegida ambientalment i sense cap ús militar, i per a expressar el rebuig a la militarització de la societat i a la solució violenta dels conflictes. 

La trobada serà a les 9 del matí a les portes del Safari Aitana. Des d'allí farem una curta marxa fins al mateix port de Tudons, on està la reixa que tanca la carretera dels radars, i on llegirem el manifest de la marxa i després esmorzarem.

A continuació es farà  una excursió botànica guiada pel biòleg Roger Carchano (qui vulga pot quedar-se a passar el matí a la font de l'Arbre, un bonic espai de la serra, ombrejat i amb aigua, on es hi haurà un dinar popular

Convé dur calçat adequat per a caminar per la muntanya, barret, cantimplora i protecció solar. Porteu també l'esmorzar i, si voleu, el dinar.

L'eixida d'Alcoi serà a les 8.15 des de la plaça d'Al-Azraq. S'anirà amb vehicles particulars (en el punt d'eixida ja ens repartirem entre els cotxes disponibles per tal d'utilitzar només els necessaris).

Per la pau, la desmilitarització del territori i la protecció dels nostres espais naturals, PARTICIPA!

Convoquen:
Grup Antimilitarista Tortuga (Elx-Alacant) • Ateneu Cultural El Panical (Alcoi) • Col·lectiu 8 de Març (Alcoi) • Mas del Potro (Alcoi) • Colla Ecologista La Carrasca-Ecologistes en Acció (Alcoi)

Valora
Rànquings
  1. Èxit d'assistència a la XXIII edició dels Premis Joan Coromines a Mataró
  2. L’altre centre de tortura de la Via Laietana
  3. Poble Lliure i La Forja convoquen un acte polític nacional per “fer foc nou” a l’independentisme d’esquerres
  4. Fa un any que ens va deixar l'amic i company Joan Rocamora i Aguilera
  5. La Fundació Randa commemora els 50 anys de la Plantada de Xirinacs davant la Model
  6. Manifestació a Badalona contra el desallotjament més gran de Catalunya: 400 persones poden acabar al carrer d'un sol cop
  7. El que no vam tombar el 78 encara ens governa
  8. Crida a omplir Urquinaona per exigir millores laborals a Educació
  9. Primer avís seriós a Illa i a la consellera Niubó
  10. El veïnat i l’ANC de Sant Just Desvern mantenen la mobilització davant la inacció del govern municipal sobre l’agressió policial
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid