Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Antimilitarisme
Marxa per la Desmilitarització d’Aitana

L'eixida d'Alcoi serà a les 8.15 des de la plaça d'Al-Azraq. S'anirà amb vehicles particulars (en el punt d'eixida ja es repartirà entre els cotxes disponibles per tal d'utilitzar només els necessaris).

13/05/2023 Drets i Llibertats

Entitats antimilitaristes, ecologistes i veïnals han convocat per aquest diumenge la XIX Marxa per la Desmilitarització d’Aitana, en una jornada reivindicativa, lúdica i de trobada amb la natura. Un dia per a demanar una serra d'Aitana protegida ambientalment i sense cap ús militar, i per a expressar el rebuig a la militarització de la societat i a la solució violenta dels conflictes. 

La trobada serà a les 9 del matí a les portes del Safari Aitana. Des d'allí farem una curta marxa fins al mateix port de Tudons, on està la reixa que tanca la carretera dels radars, i on llegirem el manifest de la marxa i després esmorzarem.

A continuació es farà  una excursió botànica guiada pel biòleg Roger Carchano (qui vulga pot quedar-se a passar el matí a la font de l'Arbre, un bonic espai de la serra, ombrejat i amb aigua, on es hi haurà un dinar popular

Convé dur calçat adequat per a caminar per la muntanya, barret, cantimplora i protecció solar. Porteu també l'esmorzar i, si voleu, el dinar.

L'eixida d'Alcoi serà a les 8.15 des de la plaça d'Al-Azraq. S'anirà amb vehicles particulars (en el punt d'eixida ja ens repartirem entre els cotxes disponibles per tal d'utilitzar només els necessaris).

Per la pau, la desmilitarització del territori i la protecció dels nostres espais naturals, PARTICIPA!

Convoquen:
Grup Antimilitarista Tortuga (Elx-Alacant) • Ateneu Cultural El Panical (Alcoi) • Col·lectiu 8 de Març (Alcoi) • Mas del Potro (Alcoi) • Colla Ecologista La Carrasca-Ecologistes en Acció (Alcoi)

Valora
Rànquings
  1. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  2. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  3. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  4. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  5. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  6. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  7. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  8. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  9. La vaga indefinida de Biblioteques suma suports sindicals i socials
  10. Commemoració del 60è aniversari del segrest de la Mare de Déu de Núria
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid