Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Municipalitzacions
La CUP Tarragona celebra la internalització de les treballadores de les biblioteques municipals

Des que la consellera Inés Solé va assumir la conselleria de Cultura i Festes s’ha estat treballant perquè això fos una realitat

21/05/2023 Cultura

Aquest matí el Consell Plenari ha aprovat exercir directament els serveis de prestacions professionals necessaris per al desenvolupament de projectes i programes de la Biblioteca Pepita Ferrer i la creació de diferents llocs de treball a la plantilla de personal laboral. En aquest sentit, les cupaires celebren el pas important que ha donat l’Ajuntament “en la internalització d’un nou servei”.

La consellera Inés Solé s’ha mostrat satisfeta per aquest pas en la gestió de les biblioteques que ha comportat la internalització de cinc treballadores, una mesura en la que s’ha estat treballant des que la CUP va assumir la regidoria de Cultura i Festes.

Solé ha defensat les biblioteques com eixos socioculturals dels barris de la ciutat, “generadors de sinergies, transversalitat i sobretot, construcció comunitària, d’identitat i cultura” i com a tal “cal que s’integrin en el funcionament i lògica de la resta de serveis municipals prestats directament per l’Ajuntament”.

Finalment, la consellera cupaire ha exposat la necessitat de potenciar i consolidar els projectes d’innovació liderats des de les biblioteques “i des del servei municipal de cultura i festes”. A més, ha ressaltat els passos que s’estan donant per construir la Xarxa de Biblioteques i cultural de la ciutat, “que no es pot aturar” per vertebrar una cultura emancipadora i transformadora “també en el marc de les biblioteques i els lletres”.

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  3. La màfia castellana
  4. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  5. La paraula que va trencar el silenci
  6. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  7. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  8. La vaga docent arrenca amb talls viaris, mobilitzacions a Barcelona i una setmana de protestes fins divendres
  9. Acte a l'Ateneu Barcelonès sobre la persecució judicial de l'independentisme
  10. L'extrema dreta manté Perpinyà, però el mapa municipal de la Catalunya Nord queda fragmentat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid