Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Municipalitzacions
La CUP Tarragona celebra la internalització de les treballadores de les biblioteques municipals

Des que la consellera Inés Solé va assumir la conselleria de Cultura i Festes s’ha estat treballant perquè això fos una realitat

21/05/2023 Cultura

Aquest matí el Consell Plenari ha aprovat exercir directament els serveis de prestacions professionals necessaris per al desenvolupament de projectes i programes de la Biblioteca Pepita Ferrer i la creació de diferents llocs de treball a la plantilla de personal laboral. En aquest sentit, les cupaires celebren el pas important que ha donat l’Ajuntament “en la internalització d’un nou servei”.

La consellera Inés Solé s’ha mostrat satisfeta per aquest pas en la gestió de les biblioteques que ha comportat la internalització de cinc treballadores, una mesura en la que s’ha estat treballant des que la CUP va assumir la regidoria de Cultura i Festes.

Solé ha defensat les biblioteques com eixos socioculturals dels barris de la ciutat, “generadors de sinergies, transversalitat i sobretot, construcció comunitària, d’identitat i cultura” i com a tal “cal que s’integrin en el funcionament i lògica de la resta de serveis municipals prestats directament per l’Ajuntament”.

Finalment, la consellera cupaire ha exposat la necessitat de potenciar i consolidar els projectes d’innovació liderats des de les biblioteques “i des del servei municipal de cultura i festes”. A més, ha ressaltat els passos que s’estan donant per construir la Xarxa de Biblioteques i cultural de la ciutat, “que no es pot aturar” per vertebrar una cultura emancipadora i transformadora “també en el marc de les biblioteques i els lletres”.

Valora
Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  3. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  4. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  5. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  6. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  7. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  8. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats a la 24a Marxa dels Vigatans
  9. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  10. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid