Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Municipals 23
CUP-SOM POBLE presenta a La Bisbal d'Empordà les candidatures per a les eleccions municipals

"no vivim moments àlgids, precisament per això té el doble de valor la gent que s’organitza. Hem de créixer, hem d’interioritzar que som poble i lluitar per aquest", ha apuntat Albert Botran, diputat al Congrés espanyol dels Diputats per la CUP

25/03/2023 Política

CUP- SOM POBLE ha fet una demostració de força presentant les seves candidatures d'arreu de comarques gironines per a les eleccions municipals de 28 de maig a La Bisbal d'Empordà. La formació fa un acte per engegar motors i entrar amb força als ajuntaments per "canviar les dinàmiques de sempre i fer un pas decisiu per pujar els ànims i seguir lluitant per la independència del país". El seu objectiu és consolidar els projectes presents i engegar-ne de nous, amb més de 37 candidatures confirmades i algunes que encara resten per tancar.

Albert Botran, diputat al Congrés espanyol dels Diputats per la CUP, ha començat l'acte dient que "no vivim moments àlgids, precisament per això té el doble de valor la gent que s’organitza. Hem de créixer, hem d’interioritzar que som poble i lluitar per aquest". Seguidament, la candidata per La Bisbal, Alba Solés, ha exposat la feina a govern d'aquesta última legislatura i que “quan la CUP governa, passen coses". Ivette Casadevall, candidata per Farners, ha defensat en la seva intervenció que "No s'hi val seguir hipotecant a les generacions futures amb aquesta falsa sensació de seguretat, perquè tenim una crisi social, econòmica i sobretot ambiental on segueixen posant falses solucions que no pretenen transformar el sistema caduc actual". Finalment, Guillem Surroca, candidat per Cervià de Ter, ha recalcat que "Venim a guanyar i venim a governar, per canviar les formes de fer política, lluitar per la independència i avançar en drets. Venim per esdevenir la força central".

L'acte, ha comptat també amb la participació d'un grup de música. I ha acabat amb l’himne de Catalunya “Els Segadors” a viva veu cantat pels candidats i candidates i un vermut final.

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  4. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  5. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  6. Convocada la 94a concentració per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria antirepressiva
  7. La fundació Reeixida, denuncia censura en un homenatge als germans Badia celebrat en un edifici de la Generalitat a Girona aquest divendres
  8. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  9. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  10. La CUP reclama clausurar l’activitat il·legal de la Gola del Fluvià i comprar els terrenys aquest 2026
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid