Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Acomiadaments
Demanen la readmissió de 6 treballadores acomiadades de l'Escola d'Adults d'Altafulla
05/09/2022 Laboral
Coordinadora Obrera Sindical (COS) Coordinadora Obrera Sindical (COS)

L'assemblea de docents de l'Escola d'Adults d'Altafulla ha convoca una assemblea oberta informativa el proper dimarts, dia 6, a les 11h davant l'Ajuntament. Aquesta assemblea té l'objectiu d'explicar a l'alumnat i a tota la població interessada com ha anat tot plegat fins ara i aclarir la situació de confusió provocada per l'anunci de represa de les classes. L'alumnat ha anat preguntant pensant que tot estava resolt i res més lluny de la realitat.

Per aquest motiu, en aquesta assemblea es resoldrà qualsevol dubte que hi hagi sobre l'estat del cas. També per aquest motiu es comptarà amb la presència de l'advocada que les representa.

Malgrat la negativa al diàleg, l'equip de docents espera que el nou equip de govern municipal reflexioni sobre el paper que pot jugar-hi i demostri que té la voluntat política de reprendre un servei públic com l'escola que mai no hauria d'haver tancat.

Valora
Rànquings
  1. Unió de Pagesos es mobilitzarà a Barcelona per exigir mesures urgents que garanteixin el futur de la pagesia
  2. Poble Lliure crida a construir una alternativa popular davant l'esgotament de l'independentisme institucional
  3. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  4. L'AJC convoca a Barcelona una mobilització a Barcelona el proper 12 d'octubre
  5. Arran impulsa 65 comitès juvenils arreu dels Països Catalans per preparar la vaga general
  6. Què fem el 29 de novembre els independentistes d’esquerres?
  7. L'ANC il·lumina el Montseny amb 60 farells per reivindicar que l'independentisme continua dempeus
  8. Èxit del seguiment de la vaga de Serveis Socials al Gironès
  9. Els conductors dels autobusos de Girona anuncien que no faran els serveis especials de Fires per la manca de vehicles
  10. Del 9 d'Octubre prohibit al milió de valencians al carrer un any després
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid