Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Acomiadaments
Demanen la readmissió de 6 treballadores acomiadades de l'Escola d'Adults d'Altafulla
05/09/2022 Laboral
Coordinadora Obrera Sindical (COS) Coordinadora Obrera Sindical (COS)

L'assemblea de docents de l'Escola d'Adults d'Altafulla ha convoca una assemblea oberta informativa el proper dimarts, dia 6, a les 11h davant l'Ajuntament. Aquesta assemblea té l'objectiu d'explicar a l'alumnat i a tota la població interessada com ha anat tot plegat fins ara i aclarir la situació de confusió provocada per l'anunci de represa de les classes. L'alumnat ha anat preguntant pensant que tot estava resolt i res més lluny de la realitat.

Per aquest motiu, en aquesta assemblea es resoldrà qualsevol dubte que hi hagi sobre l'estat del cas. També per aquest motiu es comptarà amb la presència de l'advocada que les representa.

Malgrat la negativa al diàleg, l'equip de docents espera que el nou equip de govern municipal reflexioni sobre el paper que pot jugar-hi i demostri que té la voluntat política de reprendre un servei públic com l'escola que mai no hauria d'haver tancat.

Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  3. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  4. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  5. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  6. 13 anys sense en Toni Lecha
  7. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  8. Vic acull la cinquena presentació de "La revolució pendent" amb una exposició sobre la memòria combativa i la confrontació
  9. La Crida LGTBI convoca una nova mobilització per un 28J «anticapitalista, de classe, feminista, antiracista i en català»
  10. Testimoni llegit per Ignasi Doñate i Sanglas davant l’edifici de la Prefectura Superior de Policia de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid